protoneedhelp Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hei! jeg ønsker å låne penger. Hvor kan jeg låne penger fra? Jeg vil låne 100 000 korner. Men jeg har et stort gjeld, så ejg tror ikke jeg får lånt noe fra banken. Så jeg vurderer å låne penger på nettet. Da jeg googlet, fant ejg mange hjemmesider som jeg kan låne penger fra. Men er det trygt? Og hva betyr det å låne uten sikkerhet? takk på forhånd Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Lån fra meg. 30% rente. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Du har stor gjeld (uspesifisert) og ønsker ytterligere gjeldsbyrde på 1000.000,-. Usikret lån er dyre. Du nevner ikke hva du skal benytte lånet til, men du kan lett komme inn i dårlig spiral med stadig dårligere økonmi og problemer rundt daglige utgifter til mat etc. Du bør tenke gjennom låneopptaket og finne ut om det virkelig er verdt økonomiske problemer i mange år fremover. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Høres ut som du allerede er rævkjørt, og mer gjeld er sikkert det siste du trenger.. Finn heller på en måte å kutte i kostnadene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå