Gå til innhold

[Løst] Vi fant 118 bilder, basert på at du bruker samme epostadr

Anbefalte innlegg

Vi fant 118 bilder, basert på at du bruker samme epostadresse nå som du gjorde i forrige versjon:

Der står nederst, at de skal tilknyttes min brugerkonto - hvor/hvordan gør man det???

''For å kunne gjøre noe med disse bildene må du knytte de til din brukerkonto:

Knytt disse bildene til din konto (Ikke tilgjengelig enda) ''

Endret av John Ottesen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi fant 118 bilder, basert på at du bruker samme epostadresse nå som du gjorde i forrige versjon:

Der står nederst, at de skal tilknyttes min brugerkonto - hvor/hvordan gør man det???

Da har du funnet fram! (se nederst på siden under "Min konto" i Bildekritikken) - Knappen " Knytt disse bildene til din konto" er som det står "ikke tilgjengelig ennå".

Dette betyr altså at dette ikke er mulig ennå, men vil bli gjort mulig noe senere.....

Regner med at de jobber med saken og at dette vil bli mulig ca. rundt den offisielle oppstart av "nye" digit rundt 1.august 2011! :thumbup:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Da har du funnet fram! Knappen " Knytt disse bildene til din konto" er som det står "ikke tilgjengelig ennå".

Dette betyr altså at dette ikke er mulig ennå, men vil bli gjort mulig noe senere.....

Regner med at de jobber med saken og at dette vil bli mulig ca. rundt den offisielle oppstart av "nye" digit rundt 1.august 2011! :thumbup:

Tak for svaret, så forstår jeg det :blush:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...