Jee Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hei, er det noen som kan foreslå noen prosjekter jeg kan jobbe med? Jeg tenker å programmere i C/C++ i Linux hvor GUI ikke må være hovedtyngen i programmet. Jeg vil ikke lage prosjekter som tusen andre har gjort før, som for eksempel ett chatte program. Eneste jeg kan komme på nå er å lage en fysikkmotor til en simulator/spill, men det er ikke så mye man kan bruke det til egentlig, annet en å si at man har laget en. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Dessuten finnes det massevis. Lenke til kommentar
Jee Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Ja, tror også det blir litt vell overkill å lage en fysikkmotor, ingen programmer du mangler da? som du skulle ønske fantes? Endret 23. juli 2011 av Jee Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Gratis alterntiv for algoritmisk generering av trær, busker og menneskelige ansikter. Det er helt sikkert mange som er interessert i en terrengmotor som støtter overheng også (altså ikke høydebasert). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå