LarZen Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Har en høyfrekvent pipe lyd ifra strøm forsyningen min, et Corsair HX850W. Hører det kun nå maskinen er slått av... Byttet ut denne med en tilsvarende her om dagen som hadde samme høyfrekvent lyd men noe høyere og med en slags buzze lyd...den jeg har nå er bedre men det er som sagt en svak høyfrekvent lyd i denne også. Hva er greia her tro? Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Samma i min, men jeg pleier å skru av strømmen. Da slutter denne lyden. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Ja jeg flipper bryteren jeg også om jeg skal være i rommet, har øre sus fra før så fanger opp andre slike pipe lyder utrolig fort. Sålenge den ikke lager noen buzze lyd så er det vel sikkert ikke så farlig...får sjekke med Komplett igjen å høre hva dem tror. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er coil noise det der også så det er ikke noe annet enn irriterende. Hadde en PSU som gjorde det samme men forsvant når jeg byttet den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå