OV-103 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg skal bygge en ny brannmur, og ser derfor etter hovedkort som kan brukes. Problemet er at jeg ikke finner hovedkort som møter kravene mine. Her er kravene: - Mikro-ATX formfaktor - Støtte for DDR2 eller DDR3 - Integrert skjermkort - 2x integrert LAN Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe et som møter disse kravene? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg vil anbefale deg å se på en løsning med to dedikerte nettverkskort, da disse ofte yter langt bedre enn integrerte nettverkskort. - Mortis Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Vet at ytelsen er bedre på dedikerte, men det er ikke snakk om å håndtere mer enn maksimalt 60Mb/s med trafikk. Grunnen til at jeg vil ha integrert er plass. Jeg kommer nok til å bygge to stykker. En i et 1U rack kabinett, og en i et meget lite silverstone kabinett. Så om jeg skal ha dedikerte så innebærer det reiser kort, som er noe jeg vil prøve å unngå siden det er en mulighet for at jeg kommer til å ville ha et 3. NIC senere til DMZ. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg fant et som kunne brukes: ASUS P7F-M. Det var egentlig ikke så vrient når jeg jeg oppdaga de avanserte filtrene i hardware sin prisguide . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå