Tjernshaugen Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Rå* Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Dette ble et flott bilde av dyret Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Et skarpt og flott bilde av rådyret. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Ett flott bilde av Råa. Skarpt og med fine farger Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Sikkelig på alert her ja.Flott dette.Kanskje lagt noe mer lys på dyret? Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Sikkelig på alert her ja.Flott dette.Kanskje lagt noe mer lys på dyret? Takker Jan Erik, jeg vet det er mulig å legge på mer lys i etterkant, men det er noe jeg velger å ikke gjøre. Begrenser meg som regel til hva optikken kan gjøre og etterbehandlingen til justeringer av kontrast, skarphet, farge og fargetemperatur. Det er ikke fordi jeg er imot mer etterbehandling, det er bare slik jeg liker å jobbe Ett flott bilde av Råa. Skarpt og med fine farger Takker og bukker! Et skarpt og flott bilde av rådyret. Takk skal du ha, Ulla! Vakkert bilde! Mange takk til deg. Elzbeta! Dette ble et flott bilde av dyret Tusen Takk for det, Elisabeth! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg