Trond Olav Løkken Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Kilden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Så fint at bildedata automatisk dukker opp! Forsøkte å stille spørsmål i forum; om våre bilder fra gamle digit automatisk blir overført hit?? Men - jeg syntes det virket komplisert layoutmessig, og lyktes ikke. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Så fint at bildedata automatisk dukker opp! Forsøkte å stille spørsmål i forum; om våre bilder fra gamle digit automatisk blir overført hit?? Men - jeg syntes det virket komplisert layoutmessig, og lyktes ikke. Svarene tror jeg du vil finne i en egen tråd i forumet, ellers har jeg noen innkjøringsproblemer jeg og Snodig arkitektur du viser oss, tror det kan være en utfordring å fotografere ja. Synes du har lykkes rimelig godt her Endret 23. juli 2011 av Tjernshaugen Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Bilder fra gamle digit blir overført så lenge du har samme email-adresse i din nye registrering. Tror overføringen følger email-adressen din. Spennende arkitektur du viser. Syns at bygget fortjener en noe mer spennende himmel, samtidig gjør den helt hvite himmelen at bygget må stå for seg selv. Vet ikke helt om jeg liker bygget selv om arkitekturen er spennende. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Flott bilde av det nye konserthuset. Var spesielt. (Fint) Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Flotte former og farger Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Bra fotografert og legger i det att det bruen på bygningen nesten ser ut til være lagt til i ettertid..gode overganger med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg