Morten A Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 hei, har hatt en htc desire før som ble stjålet her. hva er det beste alternativet til den prisen? ikke over 3500 Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Er du bundet til et abonnement? Har du mulighet til å kjøpe telefoner til en lavere pris kombinert med abonnement. Uten abonnement kan du jo ta en titt på: Sony Ericsson Xperia Neo til den prisklassen du er på jakt etter. Med abonnement: Noe i det litt dyrere laget, kanskje en Samsung I9100 Galaxy S II Har selv hatt en Android basert telefon, i over ett år nå ( Xperia X10i ) stor fornøyd! Xperia X10, kommer i tre forskjellige former. Xperia X10i Sony Ericsson Xperia X10 mini( i en mini touch format ) Og Sony Ericsson Xperia X10 mini pro( med tastatur ). Alle de tre jeg har nevnt ovenfor har sunket en god del i pris, så kanskje det kan være i erstatning til din HTC. Her er også en side over alle Androide baserte telefoner, med bilder. Endret 23. juli 2011 av arian Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 HTC Desire S og Incredible S er gode telefoner til det prissjiktet Lenke til kommentar
DBM Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg hadde aldri giddet å kjøpe en X10, verken standard eller mini. Desire S og Incredible S er gode forslag. 1 Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg hadde aldri giddet å kjøpe en X10, verken standard eller mini. Desire S og Incredible S er gode forslag. X10 modellene er hundgamle. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 hamla opp med lg optimus 2x for 3000kr greit kjøp det følte jeg takk for alle svar. testa litt på elkjøp her Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Gratulerer med et flott kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå