Gå til innhold

22/7-11 Sørgebånd

A-Jay

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å legge inn sørgebånd på avataren min for å vise min omtanke for de døde, skadde og pårørende etter terroraksjonen i Oslo og på Utøya. Oppfordrer andre til å gjøre det andre.

Bildet jeg har brukt:

post-51689-0-98228700-1311397485_thumb.png

Den er gjennomsiktig slik at den lett kan legges oppå avatar i Photoshop eller lignende.

Originalen:

post-51689-0-44359500-1311397363_thumb.png

(Kilde)

Jeg vil også oppfordre andre forumbrukere til å spre ordet om denne tråden, for eksempel ved å ha link i avataren. Ved å ha en felles gest som denne her viser vi at vi står sammen i sorgen.

Endret av A-Jay
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne lagt den til i avataren, man har dessverre ikke et program der jeg får lagt den til uten at bakgrunnen på båndet blir hvit. Uansett så støtter jeg saken, og kommer til å linke til siden i signaturen som en måte å støtte saken.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

No idea hvordan man gjør dette (har ikke photoshop og suger på alt av PC-greier), men om noen kunne mekke det for meg bærer jeg sørgebåndet med stolthet.

post-51689-0-42505500-1311458781_thumb.png

Skulle gjerne lagt den til i avataren, man har dessverre ikke et program der jeg får lagt den til uten at bakgrunnen på båndet blir hvit. Uansett så støtter jeg saken, og kommer til å linke til siden i signaturen som en måte å støtte saken.

Hvis du gir tillatelse kan jeg eller noen andre legge til for deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har kun paint og null peiling på gimp/photoshop uansett, kan noen være så grei å legge til en sløyfe på min? Eller er avataren min for mørk?

Hvis den er det, kan jeg bytte til en lysere.

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Kan noen fikse for meg også?

post-197670-0-45776300-1311464378_thumb.png

er avataren min for mørk?
Neida! Men du får ta en vurdering om du synes det er greit nok, om du bytter kan jeg gjerne fikse den nye avataren din òg!post-197670-0-37010300-1311463368_thumb.png
Takker så meget.Blir det forresten feil å si "omkomne" i signaturen min?

Ikke noe feil med det nei. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...