dronjom Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 I førsteomgang skal jeg oppholde meg mest her: Lenke til kommentar
bas Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 så ja, da er det bare å rekke opp handa hvem av dere bor i disse byene: arendal drammen bergen stavanger haugesund geilo porsgrunn kristiansand lillestrøm jeg har sett alle iløpet av de siste par ukene serr liksom no joke skal forbi alle de samme til helgen igjen så vi sees vel? Norgesturne allerede, spenstig! Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Lol, jeg skjønner ikke helt hva dronjom gjør i denne tråden? Først var det for å uttrykke støtte, deretter legge ut det ene merkelige verket etter det andre, jobbintervjuer og så blir det flytting og der igjen reising, norgesturne whatevs. Hva gjør du i denne tråden, mann? Du poster jo helt usammenhengende innlegg over hele side 2 og 3. Hva har reising i alle slags byer å gjøre med støtte? Har du lyst til å gå sammen med noen folk siden du ber folk rekke opp hånda hvis dem er fra en av byene? Og hva gjelder med jobbintervjuer og støtte? Lol jeg skjønner ingenting jeg... Kanskje meg som er dum? Førsteintrykket var at du bare ville støtte hvertfall, deretter ble det merkeligere og merkeligere å lese ettersom ingenting henger sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå