Darklord87 Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 satsa på at dette var rette sted å poste! skal brenne 90min cd'r , men probet er at i følge Nero så er cd'n en 80min/700MB cd! som er noe annet enn det som faktisk står på cd'n, der står det nemlig 800MB/90min! Da er spm: hva er galt? hvorfor får jeg ikke brent 90min cd'r??? :-? Takker veldig mye for alle svar Lenke til kommentar
Legion Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 I nero: File->Preferences:Expert features -tikk av Checkboxen for 'Enable overburn...' og sett verdien til 90 eller 91 min. Når du så skal brenne må du velge 'No Multisession' og 'Disc-At-Once' og ganske sikkert 'Finalize CD' også Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hehe, halla Ernie Glimrende post Dersom ikke tipset til Legion skulle være tingen - er du sikker på at brenneren støtter 90min cd'er? Er noen brennere som ikke liker dem noe særlig - spesielt de av eldre dato. Min gode, gamle Pioneer gjorde iallfall opprør. Lenke til kommentar
Darklord87 Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Jeg tror jeg nå har funnet løsningen på mitt lille prob! den jæ*** brenneren min støtter ikke 90min cd'r tydeligvis! F****!!!!!! Da må jeg ty til ny brenner...sannsynligvis plextor...irriterenes azz.. Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg er rimelig sikker på at du ikke kan brenne 90 min cd'er på en cd-rom uten å bruke overburn. Lenke til kommentar
Mixture Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Philips pcrw5224 støtter 90min cd er.Jeg bruker 90 minutts cd er på den brenneren.Men måtte til med nero 6.0 for og finne brenneren. Og man trenger ikke bruke overburn på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå