Anonymous2083 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Skal kjøpe ny ruter, og trenger forslag på noen med god rekkevidde. Skal ha internett i garasjen, så det er ca 50 meter fra ruteren til blandt annet PS3. vil ha en ruter med god hastighet så jeg kan bruke PCen samtidig som jeg spiller F.eks COD på PS3. bør også ha ganske greit signal på den avstanden. Hvis noen har noen gode tips om hva jeg må gjøre når jeg setter opp ruteren er jeg også takknemlig for det. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Når det er snakk om slike avstander så vil du merke det VELDIG godt at du sitter på trådløst nett, uansett hvilken router du velger. Vil annbefale og trekke kabel der du har mulighet for det ihvertfall. Ellers så kan eg annbefale den routeren som eg bruker til bærbaren når eg sitter ute, den er dog noen år gammel nå, Belkin N1. God rekkevidde fra den ihvertfall. Prøv og unngå store hinder mellom router og enheten du skal ha internett på. Murvegger, fra en etasje til en annen, og elektroniske enheter vil svekke signalet betydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå