Zuddybear Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hei! Jeg er på utkikk etter et solid kamerastativ til mitt nyinnkjøpte Canon EOS 550D. Hva ville DU kjøpt med et budsjett på 500-1000 kroner? (jeg lever på studielån). Takk på forhånd =) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ville ikke kjøpt noe rimeligere stativ en et Velbon 600R, er budskjettstativet som flere her på Akam bruker og er fornøyd med. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Benro A300FBH0 KIT er et alternativ med omtrent samme kvalitet og pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Merk at dersom du går for Velbon 600R så vil jeg anbefale deg å ta av knottene på beina og lime de med superlim. De sitter litt løst og jeg har flere ganger måttet lete i snøen og forskjellig terreng etter de. Én er fremdeles savnet i ei snøfonn. Lenke til kommentar
mrhaugland Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hvordan vil dere som bruker Velbon Sherpa 600 vurdere det i forhold til Manfrotto M055XPROB Sort med Manfrotto M496RC2 Compact Ballhead? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har en kamerat som bruker sistnevnte, og jeg har prøvd det litt og er veldig fornøyd med det. Men om Sherpa`en kan gjøre alt som Manfrotto`en kan, så slipper jeg unna med en tusenlapp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg har aldri prøvd noen av Manfrotto-stativene så her melder jeg pass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå