Gå til innhold

maxfps.no noe å stole på?

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet en mikrofon jeg har lyst på, og de eneste som har den inne er maxfps.no og jeg kan ikke finne noe særlig om butikken eller erfaring så jeg lurer på om den er noe å stole på siden jeg planlegger å bruke VISA til å betale med, men ønsker ikke å gå igjennom alt tullet fordi butikken er useriøs.

Så, noen som har erfaring med maxfps.no ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri hørt om butikken før, men den ser nogenlunde seriøs ut og fører ihvertfall mye interessante produkter. Jeg tror jeg skal se mer på denne senere...

Jeg kan ikke si stort mer utneom at du kan sjekke det som står på

http://www.maxfps.no/customer/info.aspx?do=about

Det nevnes at de går tilbake til 2002 - vilket er et godt tegn i så fall, og at de har god kredittverdighet (det er en link du kan klikke videre på der i forhold til hva det betyr).

Ellers er butikken tydeligvis svenskdrevet, som en del andre webshopper er forøvrig.

Noen egenerfaring har jeg dog ikke.

-Stigma

Lenke til kommentar

Butikken har iallefall fått god omtale på prisjakt.no

Dette er vel egentlig så bra mål på det som du finner... med det mener jeg at det er bedre å se over en samling av omtaler fremfor èn eller to her i tråden (av statistiske grunner).

-Stigma

Lenke til kommentar

Gir den et forsøk jeg .

Er snakk om 230 NOK, så spennende forsøk.

Var ikke klar over det var samme som .se-delen (som har fått gode nok omtaler).

Just out of curiosity - hvilken mikrofon er det du ser på?

Jeg har også lekt med tanken å kjøpe meg en anstendig mikrofon, så hvis du har researchet litt så er jeg interessert å vite hvilken konklusjon du har kommet til å hva som er bra.

-Stigma

Lenke til kommentar

Just out of curiosity - hvilken mikrofon er det du ser på?

Jeg har også lekt med tanken å kjøpe meg en anstendig mikrofon, så hvis du har researchet litt så er jeg interessert å vite hvilken konklusjon du har kommet til å hva som er bra.

-Stigma

Steelseries Siberia Microphone.

Den som følger med Steelseries Siberia headset, men er meget fornøyd med mitt headsett og har lenge lett etter et fornuftig alternativ som er litt høyere enn bunn av drittkassa på Spaceworld til 30,- og den jeg har på mitt kamera fungerer dårlig. Så jeg har venta på at de fikk inn denne i svart (hvit er stygg :wee: ) og bestemte meg for å kjøpe den. En kompis har den og har gode erfaringer, og det ser generelt ut til at folk er fornøyd med den.

Lenke til kommentar

Jeg vil bruke denne forumposten til å takkedeg masse @chokke! Ved å besøke siden fant jeg Lamptron mod set, som jeg nå slipper å etterbestille fra USA siden mitt forrige ble ødelagt, OG Razer Goliathus XL Control LT.EDT. som jeg slepper å loke på ebay e.l. for å finne! :) Samt må jeg si at jeg også kommer til å bestille et par vifter fra dem dersom min nåværende ordere går i orden :):thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Er det mulig å bestille på postoppkrav fra denne butikken? Skulle gjerne hatt en vare derifra, men har ikke kort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Er det mulig å bestille på postoppkrav fra denne butikken? Skulle gjerne hatt en vare derifra, men har ikke kort.

Haddr samme problemet selv før. Stikk på narvesen og kjøp et spendon kort. Koster 39kr + det du skal ha.på det. Funker knall på nettkjøp :)

Har tenkt på det , problemet er at det er langt til nærmeste narvesen og forrige gang jeg har gått på de butikkene for å se etter ett lignende kort så har de ikke det, de visste ikke hva det var engang. Dog står det at de skal ha det i alle sine butikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...