N o r e n g Skrevet 26. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2011 okei en kan noen bare finne en mac som kan kjøre di spillene css,tf2,g mot,battlefield heroes og såne små enkle spill bare vil se hva prisen er på den Macbook Pro 15" er min knapp, med den startpris på 18 000 kr, men du må jo også kjøpe Windows-lisens og installere dette. Denne har da et skjermkort som egentlig ikke kan sammenlignes med det G53SW har, men heller med Alienware M11x R3 med GT540M, ytelsesmessig vil du i spill kunne spille de nyeste spillene på ganske reduserte grafikkinnstillinger og oppløsning. Som du kanskje skjønner er ikke Macer laget for å spille PC-spill på, de er heller laget for lang batterilevetid og god nok ytelse til kontoroppgaver. 1 Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli 2011 okei en kan noen bare finne en mac som kan kjøre di spillene css,tf2,g mot,battlefield heroes og såne små enkle spill bare vil se hva prisen er på den Macbook Pro 15" er min knapp, med den startpris på 18 000 kr, men du må jo også kjøpe Windows-lisens og installere dette. Denne har da et skjermkort som egentlig ikke kan sammenlignes med det G53SW har, men heller med Alienware M11x R3 med GT540M, ytelsesmessig vil du i spill kunne spille de nyeste spillene på ganske reduserte grafikkinnstillinger og oppløsning. Som du kanskje skjønner er ikke Macer laget for å spille PC-spill på, de er heller laget for lang batterilevetid og god nok ytelse til kontoroppgaver. jaja jeg bare lurte på hva en mac kostet Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2011 jaja jeg bare lurte på hva en mac kostet Med tanke på at det kun er Apple som lager Macer er vel ikke akkurat prisen så vanskelig å finne... 1 Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 jeg lurer på en ting hvordan er dustin sine bygg selv pcer er dem noka bra? Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) den er bedre... Endret 27. juli 2011 av sindre94 Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) hvilken av disse trådløst nettverkskort er best nr.1 nr.2 nr.3 Endret 27. juli 2011 av the_man_v.k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå