Gå til innhold

[Løst] stasjonær eller bærbar pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse


  •  
  • Ta Chieftec Nitro-PSUen, den er omtrent like god som HX 650W og langt bedre enn Super-series eller skrekken selv, GX-serien.
  • Med 650W har du en stor nok strømforsyning til å kjøre GTX 560 Ti SLI uten problemer.
  • Ikke kjøp med kjølepasta. Den som er montert ferdig på H60 er bedre og lagt på helt riktig.
  • Kingston HyperX 8GB 1600MHz CL9 er billigere RAM, penger spart er alltid bra.
  • H60 koster 200 kr mindre på Dustin.no, kjøper du den derfra sparer du 100kr. i5-2500k koster også 100kr mindre og du kan sikkert få både harddisk og hovedkort billigere der også.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Ville gått for Samsung F3 1TB Harddisk,Raskere og billigere..

Så ville jeg handlet hos Dustinhome,super kundeservice og sannsynligvis billigere som nevnt over...

 

64GB SSD er i minste laget..gå for min. 80GB..

 

SSD 2.5" to 3.5" trenger du ikke,kabinette har plass til 2 SSD..

Endret av taz
Lenke til kommentar

nå skal det vel sies at komplett har generellt høye priser. handler du på dustin får du billig til gratis frakt, og generellt bedre priser på hele sortimentet. servicen er også upåklagelig.

 

men skal du en del på lan er det vel fint om ting er så lite og lett som mulig? får et lite kabinett uten å gå på kompromiss av funksjoner og slikt hvis en vil det. har nylig bygget en maskin ganske lik denne for en kamerat, og resultatet ble bra:)

 

LINK

 

her kan du sette inn 2 grafikk kort om du vil ha enda bedre ytelse. eventuelt kan du gå opp til enda vassere grafikk kort om du vil slå på stortromma;)

 

 

 

denne skjermen ble nylig testet på hw.no og fikk god omtale. tror nok det er et godt valg

 

LINK

Endret av uracoin
Lenke til kommentar

nå skal det vel sies at komplett har generellt høye priser. handler du på dustin får du billig til gratis frakt, og generellt bedre priser på hele sortimentet. servicen er også upåklagelig.

 

men skal du en del på lan er det vel fint om ting er så lite og lett som mulig? får et lite kabinett uten å gå på kompromiss av funksjoner og slikt hvis en vil det. har nylig bygget en maskin ganske lik denne for en kamerat, og resultatet ble bra:)

 

LINK

 

her kan du sette inn 2 grafikk kort om du vil ha enda bedre ytelse. eventuelt kan du gå opp til enda vassere grafikk kort om du vil slå på stortromma;)

jeg bruker komplett for å finne ting også bruker jeg å finne tingene der det er biligst,

men vile du gåt for den du bygget til en kamerat eller den jeg har funne? bare lurer

 

 

denne skjermen ble nylig testet på hw.no og fikk god omtale. tror nok det er et godt valg

 

LINK

Lenke til kommentar

 

jeg bruker komplett for å finne ting også bruker jeg å finne tingene der det er biligst,

men vile du gåt for den du bygget til en kamerat eller den jeg har funne? bare lurer

 

 

Jeg ville helt klart gått for den jeg har satt sammen allerede. definitivt hvis du tenker å ta med deg maskinen på lan noen ganger i året. en får jo pro versjonen av hovedkortet litt billigere i micro-atx formatet og. så der sparer en noen kronasjer

 

vil vel si at cpu kjøleren din er overkill i ditt bygg, og koster altfor mye i forhold til hva en får.

 

videre er den ssd'n jeg har valgt ut en del raskere, og strømforskyningen mer fornuftig i forhold til pris/ytelse.

 

må jo inrømme at jeg ikke liker lysende kabinetter, og at jeg har en forkjærlighet for de må skabinettene, men med støyisolering og et par ekstra vifter blire det bra greier. hører ikke maskinen til kameraten min med mindre man hører etter for å si det sånn, og han er veldig fornøyd:)

 

sleng på litt bærevennlig utstyr ved siden av skjermen og bygget jeg allerede har linket, så har du et veldig godt oppsett til under 10k

 

Her er en oppdatert handleliste med alt du skulle trenge inkludert: LINK

 

musa har jeg selv, og har forelsket meg helt i, tastaturet er lite og lett og ta med seg og headsettet så ut til å gi mye for penga(uten at jeg vet så mye om det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...