the_man_v.k Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 burde jeg kjøpe stasjonær eller bærbar pc hva er best til en person som er mye på lan og trenger tips til et opsett til en gamer pc (stasjonær) må kunne spille det meste av spill Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 det kommer jo helt an på hvor mye penger du skal bruke. hvis du skal bruke 10 - 12000 kr, kan det nok være lettest med en bærbar, da den er sinnsykt mye letter å ta med seg. men man får mye mer pc for pengene når man kjøper en stasjonær, så det er opp til deg, om du orker å dra en stasjonær... Lenke til kommentar
spamex Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 burde jeg kjøpe stasjonær eller bærbar pc hva er best til en person som er mye på lan og trenger tips til et opsett til en gamer pc (stasjonær) må kunne spille det meste av spill Vis du laner bare 1 dag så burde du gå for en laptop, men vis du laner i flere dager ville jeg gått for stasjonær. Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 okei får gå for en stasjonær. men burde jeg gå for en intel eller AMD Prosessor, hva er egentlig forsell på AMD og intel bare lurer? Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 AMD er billig, og ikke fullt så bra som Intel... Intel er jo litt dyrere, men hvis du går for en Intel core i5 2500k, som er en av de beste prossesorene på markedet, med en pris på ca. 1600 kr, så har du pc-kraft i massevis. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 okei men passer alla hovedkort i alle kabinetter? og vil ha et stort kabinett så er det noen som kan hjelpe meg der Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Haf big tower Godt med plass og godt med kjøling! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Først må du si hvor mye penger du vil/kan bruke og om du trenger skjerm,mus o.l også.. Endret 23. juli 2011 av taz Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Haf big tower Godt med plass og godt med kjøling! Big Tower ? det kan man kalle å overdrive ! Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Først må du si hvor mye penger du vil/kan bruke og om du trenger skjerm,mus o.l også.. har en godt 12000 å bruke men det trenger ikke og være med skjem osv Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Haf big tower Godt med plass og godt med kjøling! men passer alle hovedkort i dette kabinette? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Alt for stort kabinett til å dra med seg på lan da... Ville gått for noe alla dette http://www.dustinhome.no/cooler-master-miditower-storm-scout-atx-black/product/5010330256 Endret 23. juli 2011 av taz Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Alt for stort kabinett til å dra med seg på lan da... kan du finne et kabinett som passer og ha med seg på lan men må være passe stor, må ha godt kjøling Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Han sa han ville ha stort kabinett, og da gikk jeg kanskje ut i fra at big tower var noe for han, men det er jo bare og kikke på Midi toweret da.. Som har veldig god kjøling og god plass, igjen så veier det jo litt da, men er jo ingen problem i det hele tatt, de gamle skjermene veide jo mer Endret 23. juli 2011 av Snakebite^ Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 er dette et bra hovedkort? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=593865 Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Han sa han ville ha stort kabinett, og da gikk jeg kanskje ut i fra at big tower var noe for han, men det er jo bare og kikke på Midi toweret da.. Som har veldig god kjøling og god plass, igjen så veier det jo litt da, men er jo ingen problem i det hele tatt, de gamle skjermene veide jo mer okei men hvordan er det å bestille amentio Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Han sa han ville ha stort kabinett, og da gikk jeg kanskje ut i fra at big tower var noe for han, men det er jo bare og kikke på Midi toweret da.. Som har veldig god kjøling og god plass, igjen så veier det jo litt da, men er jo ingen problem i det hele tatt, de gamle skjermene veide jo mer okei men hvordan er det å bestille amentio Nå tok jeg jo bare en random plass, de selges jo hos mange andre, ikke komplett faktisk! Men amentio er en svært bra nettbutikk med veldig gode priser.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Men amentio er en svært bra nettbutikk med veldig gode priser.. Vil ikke kalle dette svært bra da.. http://forbrukerportalen.no/Artikler/2011/amentio_datakjeden_as_konkurs Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 er dette et bra hovedkort? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=593865 men er dette et bra hovedkort må ha svar fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå