BadFurDay Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg venter fortsatt på BB-avsløringen du skulle komme med på bloggen din i går? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 http://stian.blogg.no/1317313401_bigbrother_skandale.html Jeg trodde ALDRI jeg skulle tenke tanken engang, men jeg begynner virkelig å få sansen for denne karen. Jeg håper så sykt han blir rikskjendis. Denne karen er så gøy at jeg fiser av latter Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg venter fortsatt på BB-avsløringen du skulle komme med på bloggen din i går? Ligger Ute nå "Scandal" JonasPhilipe.no Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Korrekt. Jeg tør vedde årslønna mi på at vi ikke får se deg i det huset. Kjør på, Hva Er kontonummeret ditt? Tror Jeg trenger det nå Først og fremst Nei dette var ett planlagt stunt i samarbeide med diverse bloggere at de liksom skulle lekke info. I called bullshit. Gi meg årslønna di. Endret 2. oktober 2011 av Mumsen Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 http://stian.blogg.no/1317313401_bigbrother_skandale.html Jeg trodde ALDRI jeg skulle tenke tanken engang, men jeg begynner virkelig å få sansen for denne karen. Jeg håper så sykt han blir rikskjendis. Denne karen er så gøy at jeg fiser av latter Beklager for å skfufe deg, men (som du kanskje vet nå) han skal ikke inn i Big Brother. Det var et planlagt stunt. Så, han er basically back to scratch nå. Flotte greier. Hei alle sammen, jeg skal bli statsminister. ;) Neida, dette var kun et planlagt stunt. 3 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg trodde da aldri at han skulle inn i BB-huset, men er det noe som hadde fått meg til å følge med på det lavmålte pissprogrammet, så måtte det være noe slikt 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) [1]Jeg trodde da aldri at han skulle inn i BB-huset, men er det noe som hadde fått meg til å følge med på det lavmålte pissprogrammet, [2]så måtte det være noe slikt [1] - Jepp, forstod det. [2] - Amen to that. Endret 3. oktober 2011 av Quote 2 Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Dette må jo være tidenes tråd på forumet. Vedder en busemann på at de to **SCANDAL** superhemmelige tv2-prosjektene han skal være med på er at han skal være tilskuer på innspilling av Senkveld og deltager i MorgenQuiz eller hva det heter. Edit: Stokking av ord. Endret 3. oktober 2011 av oletangen 3 Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Dette må jo være tidenes tråd på forumet. Vedder en busemann på at de to **SCANDAL** superhemmelige tv2-prosjektene han skal være med på er at han skal være tilskuer på innspilling av Senkveld og deltager i MorgenQuiz eller hva det heter. Edit: Stokking av ord. Eh, Okei ? Allright(: tiden vil vise! Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 [1]Jeg trodde da aldri at han skulle inn i BB-huset, men er det noe som hadde fått meg til å følge med på det lavmålte pissprogrammet, [2]så måtte det være noe slikt [1] - Jepp, forstod det. [2] - Amen to that. Haha:-) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Etter en intern diskusjon har vi kommet frem til at du har fått benytte forumet som reklameplattform helt gratis lenge nok. Vi har besluttet å stenge tråden, samt minne deg på forumets retningslinjer, da spesielt det de har å si om reklamering. Jeg ønsker deg lykke til videre! 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg