Xabi.A Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Vi er rene B-kjendisene nå jespio19!! Tror jeg skal klikke liker på facebook sia hans jeg og! Kanskje jeg også kan få en autograf(?) Gjør som det står i dette innlegget: http://jonas.bloggr.no/2011/08/14/autograf-skriving-pa-g/ 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ja Brad pitt ringte å spurte om jeg ville komme på festen hans, joine? Tenkte jeg skulle ta med aylar som date Sry, Aylar er opptatt. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ja Brad pitt ringte å spurte om jeg ville komme på festen hans, joine? Tenkte jeg skulle ta med aylar som date Ja, jeg er med!! Satser på at noen fine jenter er der, Megan Fox o.l 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Sry, Aylar er opptatt. Hun er med meg, sorry Endret 17. august 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Ja Brad pitt ringte å spurte om jeg ville komme på festen hans, joine? Tenkte jeg skulle ta med aylar som date Ja, jeg er med!! Satser på at noen fine jenter er der, Megan Fox o.l Jeeeee, foxy foxxx. Dips på Miley Cyrus da!1 Edit: aiaiaia, alle ville ha en bit av Aylar jo tror ho player osss!! Endret 17. august 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ja Brad pitt ringte å spurte om jeg ville komme på festen hans, joine? Tenkte jeg skulle ta med aylar som date Ja, jeg er med!! Satser på at noen fine jenter er der, Megan Fox o.l Jeeeee, foxy foxxx. Dips på Miley Cyrus da!1 Edit: aiaiaia, alle ville ha en bit av Aylar jo tror ho player osss!! Den bitsja altso... Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 aiaiaia, alle ville ha en bit av Aylar jo tror ho player osss!! Den bitsja altso... Fyfaen! Jeg som trodde vi hadde noe spesielt sammen 2 Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Dere kødder nå, ikke sant?? Har vært sammen med hun i snart to måneder... Endret 17. august 2011 av jespio19 2 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Dere kødder nå, ikke sant?? Har vært sammen med hun i snart to måneder... Det er du som er han duden hun drar til for å få masasje? Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Nei??? Hva er det du snakker om nå? Massasjedude? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Nei??? Hva er det du snakker om nå? Massasjedude? Neeeeeeeeeiii, hun er utro mot mange! Jeg slår opp med ho nå, så kan dere ha ho for dere selv. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Var på kjendisparty i forrige uke. Det er sikkert livet det! Go for it Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Yeeeeessss, autografen min er også med!!! STOLT Når en "kjent" person faktisk har mulighet til å legge ut hver eneste autograf han har skrevet, sier det litt om populariteten hans. Edit: Hvorfor er tråden merket som løst? Endret 17. august 2011 av ChrisReeve 3 Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Den er vel løst fordi han har blitt kjendis. Sier jo seg selv det da? 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Når du skriver selvbiografien din så vil jeg gjerne at den skal bli dedikert til meg. Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Yeeeeessss, autografen min er også med!!! STOLT Når en "kjent" person faktisk har mulighet til å legge ut hver eneste autograf han har skrevet, sier det litt om populariteten hans. Edit: Hvorfor er tråden merket som løst? Fordi Jeg ser meg lei av alle anonyme dritt kommentarer. men hyggelig dere er for det da:-) hvert det som liker meg. ser noen etter spurte autograf så er bare og sende enn mail til [email protected] Når du skriver selvbiografien din så vil jeg gjerne at den skal bli dedikert til meg. Har skrivet enn som kommer rundt juletider :-) og ja den dedikeres til alle som har bidratt for og få meg up and coming! 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Veldig uenig i det du kaller ''dritt kommentarer''. Det riktige er nok ''konstruktive tips/tilbakemeldinger''. Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Veldig uenig i det du kaller ''dritt kommentarer''. Det riktige er nok ''konstruktive tips/tilbakemeldinger''. Ja vel, Kall det hva du vil men, hyggelig har ikke alle vært her. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Veldig uenig i det du kaller ''dritt kommentarer''. Det riktige er nok ''konstruktive tips/tilbakemeldinger''. Ja vel, Kall det hva du vil men, hyggelig har ikke alle vært her. Welcome to the real world? Hvis du ikke tåler dette her - lykke til som kjendis. Gir deg 2 uker maks før du tar pause fra rampelyset. (Hvis det viser seg at du blir kjendis, noe jeg betviler). Endret 17. august 2011 av Mchansern 3 Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Veldig uenig i det du kaller ''dritt kommentarer''. Det riktige er nok ''konstruktive tips/tilbakemeldinger''. Ja vel, Kall det hva du vil men, hyggelig har ikke alle vært her. Welcome to the real world? Hvis du ikke tåler dette her - lykke til som kjendis. Gir deg 2 uker maks før du tar pause fra rampelyset. (Hvis det viser seg at du blir kjendis, noe jeg betviler). Kunne brydd meg mindre hva andre tenker, men påpekte at ikke alt her var like seriøst ... kommentarer som går på diagnosen min og at man blir så og så, kjente meg forresten ikke i noe av det som han/hun sa i det innlegg om diagnosen min. men like veldig useriøst si sånt kom heller med flere tips istedet :-) Har forresten folk spørsmål til meg avg, diagnose og slik så bruk heller formspring.me/JonasPhilipe så kan du heller få min mening istedet hva andre tenker om meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg