Jonasphilipe Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Hei fortiden Jobber Jeg for og få enn kjendisstatus og vært igjennom blogging,Diverse pressemeldinger,og sendt inn poltiske innlegg om innvandere! Vil bli kjendis helst ikke reality tv fordi drømmen er og bli programleder og bli enn kjendis i norges land Etc. What to do? Endret 26. juli 2011 av WannabeKjendis 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg stasomfaen Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2011 gå ut på gata, start å kle av deg midt på karl johan og runk. Da blir du nok kjent. 20 Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 gå ut på gata, start å kle av deg midt på karl johan og runk. Da blir du nok kjent. Haha vurderer! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ikke bli kjendis før du blir programleder. Da vil det du gjorde for å bli kjendis alltid henge over deg, som med «programlederne» i TV2-suksessen Bingo Bingo. 1 Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Ikke bli kjendis før du blir programleder. Da vil det du gjorde for å bli kjendis alltid henge over deg, som med «programlederne» i TV2-suksessen Bingo Bingo. Haha vært innom bingobingo også tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvis du ikke har noe krav om å bli tatt seriøst, er det ikke noe i veien for å starte en blogg. Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Hvis du ikke har noe krav om å bli tatt seriøst, er det ikke noe i veien for å starte en blogg. Har enn blogg :-) Men kunne satset litt mer på tommylife.blogg.no stil det fungerer bra tydeligvis men han er jo skuspiller ! Endret 22. juli 2011 av WannabeKjendis Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Flere tips? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 1. Ikke bump tråden, og kutt ut den gyselige skrifttypen. 2. Det spørs om du vil bli respektert eller kun kjent. 2 Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 1. Ikke bump tråden, og kutt ut den gyselige skrifttypen. 2. Det spørs om du vil bli respektert eller kun kjent. Okei skal ikke bumpe tråden! Men skriften liker Jeg veldig godt siden dere har det som skrift utvalg på forumet deres så velger Jeg bruke den! håper folk kommer forslag har allerede Notert ned noe! :-) // Wannabekjendis twitter.com/wannabekjendis Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Andreas ble jo verdenskjendis på en dag, noe og tenke på. Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Andreas ble jo verdenskjendis på en dag, noe og tenke på. Haha, men likevel så må han sitte halve livet sitt i buret også da så han får ikke mye tid til og nyte kjendisstatusen og dra på premiere fester drikke Gratis Champagne det blir mer knekkebrød og vann ... Endret 23. juli 2011 av WannabeKjendis Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Slutt å bruk Comic Sans fonten og les litt mer om gramatikk. Om du ikke vil bli en Rebecca Black-type kjendis da. 6 Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Slutt å bruk Comic Sans fonten og les litt mer om gramatikk. Om du ikke vil bli en Rebecca Black-type kjendis da. Okei seriøs eller ikke spiller ingen rolle engetlig bare veldig lite keen på og drite meg ut eks. på youtube.com eller idol men det finnes alltids andre ting, har tenkt og ansette ett pr-byrå. på saken og skape litt blest allerede sendt enn mail og smsa de. men kom gjerne med tips som jeg kan gjøre før den tid! Lenke til kommentar
Populært innlegg Runar Skrevet 23. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. juli 2011 Du vil ansette et PR-byrå for å hjelpe deg med å bli kjendis? Hva med å gjøre noe … nyttig, eller noe som faktisk er verdt å bli kjent for? 10 Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Du vil ansette et PR-byrå for å hjelpe deg med å bli kjendis? Hva med å gjøre noe … nyttig, eller noe som faktisk er verdt å bli kjent for? Ja men kan selvføgelig gjøre Untakk vis noen kommer med noe konkret her. Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Done. blogg: Link Endret 26. juli 2011 av WannabeKjendis Lenke til kommentar
Populært innlegg chri-ot Skrevet 26. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. juli 2011 Done. blogg: Link Dersom du vil bli kjent tror jeg du må satse på en jobb hvor du ikke må skrive setninger. 14 Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Done. blogg: Link Dersom du vil bli kjent tror jeg du må satse på en jobb hvor du ikke må skrive setninger. forslag? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Du kan bli guide, mange folk vil se deg og du får snakket til mange folk. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg