Gå til innhold

Mystify Razer Boomslang 2100

Anbefalte innlegg

Jeg så virkelig frem til å prøve den nye Boomslangmusen. Den dagen jeg kom inn på Komplett Data og skulle kjøpe den så gikk alt fint , men så når jeg kom hjem var det noe rart med musen. Den funka nesten ikke. jeg trodde det bare var driverene, men den F****** musa var defekt. jeg tok meg en tur innom Komplett Data igjen og betjeningen testet musa og de fant ut at den var defekt. jeg fikk byttet den i en ny og kjørte hjem igjen.

Den nye musa virket , men ikke som min gamle Mouseman Dual Optical. jeg synes rett og slett at den Boomslangmusen "sucks". min gamle Mouseman Dual Optical var mye bedre.

Har TERRATEC (produsenten av boomslang 2100) lurt oss?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

neh, tviler jeg på at de har, er snakk om en vanesak bare, gik f.eks fra min gamle ballmus til MS Intelli Explorer 3.0 for et par¨år siden og syns den sugde no sinnsykt i starten fordi det ikke gikk an å bruke sens 12.00 (vet det er feil måte å si sens på, men husker ikke cm/360º) i UT på en ortnli måte med den ;)

men MS 3.0 er jo mye bedre, måtte bare konfigurere sensn min osv så funka det mye bedre, så kort sagt; tror du bare må bli vant til den ny razor musa, eller i det minste bruke den i 1-2 uker før du kan si at den suger :)

/daChronix

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...