Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Etter angrepene på World Trade Center den 11.9.2001 valgte mange amerikanere å ha den amerikanske nasjonalsangen som ringetoner på mobilen. Dette var både for å vise solidaritet og medfølelse for ofrene og deres kjære, men også for å styrke samholdet i nasjonen. Mange av mobiloperatørene tilbød også gratis nedlasting av nasjonalsangen som ringetone. Jeg anmoder derfor om at de norske mobiloperatørene og leverandører av innholdstjenester tilbyr oss gratis nedlasting av "Ja vi elsker". Siden det KAN se ut som om dette også var et angrep på Arbeiderpartiet, kanskje vi skulle be om å få "Internasjonalen" til nedlasting også? Hvis noen kunne legge ut lenker til steder der disse to sangene kan lastes ned, så håper jeg at moderatorene kan se mellom fingrene på copyright-regler... Når jeg skriver dette er jeg sterkt preget av situasjonen, og ber om at evt. kommentarer er saklige. Med hilsen Tom Bäcker Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 er helt enig med deg, jeg har selv en kamerat som er på utøya:S helt forferdelig at noe slikt kunne skje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå