Mystikus Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 VANNLILJE Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Bare helt nydelig!! Takk for det, Karl-Ivar Det skal bli artig å ta turen om ei ukes tid for å se om Nøkkerosene har åpnet seg helt! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Nydelig bilde , flotte farger og komp i likanes speiling Venter på neste Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Nydelig bilde , flotte farger og komp i likanes speiling Venter på neste Takk for det, Tove Iren Jeg håper at jeg kan innfri forventningen din! - men da vil jeg gjerne ha noe varmere værtype Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Helt sikker blir neste bra! været kan eg ikje hjelpe med , verste sommervær på maaaange År her på vestlandet (: Satser stort på høsten nå Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Vakkert! Flotte farger i bildet. Nydelig vannlilje og en fin komposisjon med speiling. Gleder meg til bildet av den ferdig utsprungne vannlilja kommer Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Helt sikker blir neste bra! været kan eg ikje hjelpe med , verste sommervær på maaaange År her på vestlandet (: Satser stort på høsten nå Da er vi nesten i samme båt, for her er det også høsten som kan berge gleden av at det ikke er vinter Vakkert! Flotte farger i bildet. Nydelig vannlilje og en fin komposisjon med speiling. Gleder meg til bildet av den ferdig utsprungne vannlilja kommer Takk for dert, Carina - det er faktisk noen flere av disse som blomstrer i år sammenlignet med fjoråret (tror jeg) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Nydelig bilde - hos oss er der bare hvite. Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Vakkert bilde! Flott med speiling. Likte godt de kalde fargene! Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Liker at strået er med. Skaper mer uro i bildet, noe jeg syns passer her. Flott. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Dette var kjempefint Birger, flott komp, med litt bølger så ble det en veldig fin speiling å. Lenke til kommentar
LoneM Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Vakkert bilde Birger Skarpt og fint og rosafargen på blomsten gjør seg godt i bilde. Lenke til kommentar
evatangstad Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Dette var virkelig et vakkert bilde :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg