sinnaelgen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Er det noen som har de komplette menyvalgene til oncall sin mobilsvar ? Endret 29. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
reor Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Er det noen som har de komplette menyvalgene til oncall sin mobilsvar ? Da må du nok ha hjelp av kundeservice. Jeg prøvde å åpne mobilabonnement med firefox i dag. Det endte opp med mail til kundeservice. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Er det noen som har de komplette menyvalgene til oncall sin mobilsvar ? Da må du nok ha hjelp av kundeservice. Jeg prøvde å åpne mobilabonnement med firefox i dag. Det endte opp med mail til kundeservice. jeg fikk svar til slutt (hos kundeservice ) , men det ble noen mailer frem og tilbake . Jeg går ut fra at det du sliter med er å få firerfox til fungere som nettleser på den telefonen du her ? nå har jeg en enkel en som jeg ikke vet om fungerer med disse nettleserne. Det er heller ikke aktuelt for min del Lenke til kommentar
reor Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Er det noen som har de komplette menyvalgene til oncall sin mobilsvar ? Da må du nok ha hjelp av kundeservice. Jeg prøvde å åpne mobilabonnement med firefox i dag. Det endte opp med mail til kundeservice. jeg fikk svar til slutt (hos kundeservice ) , men det ble noen mailer frem og tilbake . Jeg går ut fra at det du sliter med er å få firerfox til fungere som nettleser på den telefonen du her ? nå har jeg en enkel en som jeg ikke vet om fungerer med disse nettleserne. Det er heller ikke aktuelt for min del Mitt problem er å finne link til mobilsvar på onecall's hjemmeside med firefox eller IE 9 for den saks skyld. Som nevnt har jeg kontaktet kundeservice. Er det noen som har de komplette menyvalgene til oncall sin mobilsvar ? Da må du nok ha hjelp av kundeservice. Jeg prøvde å åpne mobilabonnement med firefox i dag. Det endte opp med mail til kundeservice. jeg fikk svar til slutt (hos kundeservice ) , men det ble noen mailer frem og tilbake . Jeg går ut fra at det du sliter med er å få firerfox til fungere som nettleser på den telefonen du her ? nå har jeg en enkel en som jeg ikke vet om fungerer med disse nettleserne. Det er heller ikke aktuelt for min del Mitt problem er å finne link til mobilsvar på onecall's hjemmeside med firefox eller IE 9 for den saks skyld. Som nevnt har jeg kontaktet kundeservice. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 eter det jeg vet så kan man ikke bruke Internett til gå inn på mobilsvar. Det virker kun med telefonen Lenke til kommentar
reor Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Takk for svaret! Skulle ikke forbause meg hvis du har rett ,uansett vil dette vise seg når kundeservice svarer. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Takk for svaret! Skulle ikke forbause meg hvis du har rett ,uansett vil dette vise seg når kundeservice svarer. Det vil også være interessant for meg, hvis man slipper å ringe opp mobilsvar for å høre på meldingene der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå