Gå til innhold

Noen som har de komplette menyvalgene til OneCall sin mobilsvar?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har de komplette menyvalgene til oncall sin mobilsvar ?

 

Da må du nok ha hjelp av kundeservice. Jeg prøvde å åpne mobilabonnement med firefox i dag. Det endte opp med mail til kundeservice.

 

jeg fikk svar til slutt (hos kundeservice ) , men det ble noen mailer frem og tilbake .

 

Jeg går ut fra at det du sliter med er å få firerfox til fungere som nettleser på den telefonen du her ?

 

nå har jeg en enkel en som jeg ikke vet om fungerer med disse nettleserne.

Det er heller ikke aktuelt for min del

Lenke til kommentar

Er det noen som har de komplette menyvalgene til oncall sin mobilsvar ?

 

Da må du nok ha hjelp av kundeservice. Jeg prøvde å åpne mobilabonnement med firefox i dag. Det endte opp med mail til kundeservice.

 

jeg fikk svar til slutt (hos kundeservice ) , men det ble noen mailer frem og tilbake .

 

Jeg går ut fra at det du sliter med er å få firerfox til fungere som nettleser på den telefonen du her ?

 

nå har jeg en enkel en som jeg ikke vet om fungerer med disse nettleserne.

Det er heller ikke aktuelt for min del

 

Mitt problem er å finne link til mobilsvar på onecall's hjemmeside med firefox eller IE 9 for den saks skyld.

Som nevnt har jeg kontaktet kundeservice.

 

Er det noen som har de komplette menyvalgene til oncall sin mobilsvar ?

 

Da må du nok ha hjelp av kundeservice. Jeg prøvde å åpne mobilabonnement med firefox i dag. Det endte opp med mail til kundeservice.

 

jeg fikk svar til slutt (hos kundeservice ) , men det ble noen mailer frem og tilbake .

 

Jeg går ut fra at det du sliter med er å få firerfox til fungere som nettleser på den telefonen du her ?

 

nå har jeg en enkel en som jeg ikke vet om fungerer med disse nettleserne.

Det er heller ikke aktuelt for min del

 

Mitt problem er å finne link til mobilsvar på onecall's hjemmeside med firefox eller IE 9 for den saks skyld.

Som nevnt har jeg kontaktet kundeservice.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...