Gå til innhold

Stop terror!

Anbefalte innlegg

Nå skjedde det også i deres rolig og fredelig land... Det er kanskje dumt å si det nå, men jeg håper at deres land blir ikke plaget av terrorisme så mye som mitt land... Leste i russisk internett at det er "det mest komplissert av alle situasjoner deres landet noen gang møtt". Håper at dere vil kalle det slik i fremtiden også. Russisk internett skriver bare at politi tatt tre personer mistenkte for involvering i en eksplosjon i Oslo. Mer skriver de ikke så lenge, men folk har to versjoner. Den første, selvfølgelig at det er muslimer som gjørde det. Den andre - at det er noen som ønsker at samfunn skal være ennå mer rettet mot islam og muslimer... Hva tenker dere? Og hvorfor folk ikke setter pris på fred og ro? Det forstår jeg ikke...

Jeg ønsker fred og ro ikke bare til deres og mitt land, men til alle i verden!

Endret av forglemmegei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"det mest komplissert av alle situasjoner deres landet noen gang møtt"

..Det er isåfall kun fordi de fleste har glemt krigen.

Ja, det stemmer, dessverre! Folk skal ikke glemme historie for å unngå de samme feil. Hvis vi glemmer det, så risikerer vi å få det samme situasjoner på nytt!

Lenke til kommentar

Vet dere hva? Det skulle ikke forundre meg om denne mannen bare er en ekstrem variant av den vanlige forumbrukeren her. Dette forumer renner jo over av uintelligente mennesker som skal ta de "jævla sosialistene" og som tror verdens største problem er litt innvandring.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Vet dere hva? Det skulle ikke forundre meg om denne mannen bare er en ekstrem variant av den vanlige forumbrukeren her. Dette forumer renner jo over av uintelligente mennesker som skal ta de "jævla sosialistene" og som tror verdens største problem er litt innvandring.

Hvordan våger du å sette likhetstegn mellom å unnskylde disse aksjonene og å ønske å innstrame innvandringspolitikken? Du burde skamme deg!

Jeg var en av de første til å si at dette kan være et verk av høyreekstremisme. Jeg mener forsatt at asylinnvandringen til Norge er et seriøst problem. Det er heller ikke litt innvandring, siden vi risikerer å få muslimsk majoritet i Oslo om noen tiår. Det er faktisk en ganske rask innvandring.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hvordan våger du å sette likhetstegn mellom å unnskylde disse aksjonene og å ønske å innstrame innvandringspolitikken? Du burde skamme deg!

Jeg var en av de første til å si at dette kan være et verk av høyreekstremisme. Jeg mener forsatt at asylinnvandringen til Norge er et seriøst problem. Det er heller ikke litt innvandring, siden vi risikerer å få muslimsk majoritet i Oslo om noen tiår. Det er faktisk en ganske rask innvandring.

Du er klar over at dine holdninger til innvandring er milde i forhold til enkelte av gærningene på dette forumet? Slapp av, det er ikke deg jeg sikter til.

Dette er en arrogant, uvitende og syk mann!

Lenke til kommentar
Du er klar over at dine holdninger til innvandring er milde i forhold til enkelte av gærningene på dette forumet?

Jeg ønsker stengte grenser og massedeportasjoner, dette gjør ikke meg og eventuelle andre som mener det samme "gale", egen erfaring tilsier at de fleste av oss er mentalt friske.

Endret av Dark Archon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Du er klar over at dine holdninger til innvandring er milde i forhold til enkelte av gærningene på dette forumet?

Jeg ønsker stengte grenser og massedeportasjoner, dette gjør ikke meg og eventuelle andre som mener det samme "gale", egen erfaring tilsier at de fleste av oss er mentalt friske.

Er det ikke kjedelig å vite at alt det du sier/gjør aldri kommer til å skje?

Lenke til kommentar
Er det ikke kjedelig å vite at alt det du sier/gjør aldri kommer til å skje?

Det er godt mulig, men når alt kommer til alt spiller ikke det noen rolle for meg, en form for borgerkrig blir utveien om det jeg støtter ikke skjer.

Jeg vil leve i håpet enn så lenge.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke huske at du er en av de mest ekstreme, men du kan gjerne få lov til å ta deg nær av det uansett. Du tilhører nok uansett "arroganse kombinert uvitenhet"-leiren. Ting er ikke så lett som dere skal ha det til, og å stenge grensene er ikke en gangbar løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...