Pin up Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) *Innlegg og bilder fjernet* Endret 23. juli 2011 av BodyComplex 3 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Å investere i medlemskap på et treningsstudio vil være fordelaktig, og deretter begynne på et helkroppsprogram med styrketrening. Å renske opp i kostholdet kan også være fordelaktig. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kosthold + jevn trening av hele kropp? Melder meg frivilig til å si fra om det funker, ved å se på bilder Lenke til kommentar
Pin up Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Til høsten blir det mye utrolig mye skolejobbing, så jeg aner seriøst ikke om jeg får tid til trening på Sats vedsiden av skolen... Det er helt nytt for meg... men andre har jo fått det til, så... hm Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvis tiendeklasse kan du ta kontakt med meg, så kan jeg fortelle deg hvordan du kombinerer det med trening. Jeg klarte det ganske fint må jeg si. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Til høsten blir det mye utrolig mye skolejobbing, så jeg aner seriøst ikke om jeg får tid til trening på Sats vedsiden av skolen... Det er helt nytt for meg... men andre har jo fått det til, så... hm Hva mener du med skolejobbing? VGS eller høyere utdanning? De aller fleste som trener klarer å få tid til det ved siden av studier. Vi har jo First Best på forumet her som trener omtrent hver dag(?) samtidig som hun studerer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 For det første: Du har en fantastisk kropp, spør du meg er det ikke noe å forandre på utifra bildene. Men å begynne å trene og spise etter en plan er nok ikke dumt det heller Jeg ville begynt med et vanlig treningsprogram (F.Eks RYP eller stronglifts) for å stramme opp kroppen, ligge i energibalanse og passe på å få i meg nok proteiner. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 For det første: Du har en fantastisk kropp, spør du meg er det ikke noe å forandre på utifra bildene. Men å begynne å trene og spise etter en plan er nok ikke dumt det heller Jeg ville begynt med et vanlig treningsprogram (F.Eks RYP eller stronglifts) for å stramme opp kroppen, ligge i energibalanse og passe på å få i meg nok proteiner. Sier meg enig i denne. Mange som hadde gitt mye for å ha den kroppen du har 1 Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvis du selv ikke ser at du har fin kropp som du har, hjelper det neppe med anerkjennelse fra ansiktsløse forumpersonligheter. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 bilde:( eller et lignende bilde please:P? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Bildet ble fjernet. Hun var omtrent slik: 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Ser ingen bilde jeg! Denne tråden er ren løgn! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå