Gå til innhold

Crysis 2: SVart skjerm ved oppstart

Anbefalte innlegg

Hei. Når jeg starter Crysis 2 så er skjermen svart, med med lyd. Ser også musepekeren.

Har oppdatert skjermkortet, kjørt CCleaner, prøvd å laste ned et par patcher kalt 1.2 og 1.2.1 uten at de ville innstalleres, har innstallert Ultra upgrade patch for DX11.

Hva mer kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen brannmurløsninger detekterer at Crysis vil kontakte server for autentisering m.m, og kan da starte et popup-vindu for godkjennelse av dette. Dette ser du ikke så lenge Crysis kjører i forgrunnen og Crysis kommer da heller ikke videre før autentiseringen er utført, start Taskmanager og se om det er noe slikt som gjøres.

Ellers regner jeg med at det er originalutgaven av Crysis 2 du kjører, den skal da patches automatisk opp til nyeste versjon.

Lenke til kommentar

Googlet litt.

http://www.highdefforum.com/gaming-systems/127199-crysis-2-wont-run-black-screen.html

Ha!!

After several hours...literally several hours...I have the game running, thanks to kamspy and kharaa's combined efforts.

Obviously the solution was to force the following 2 lines into a config file:

r_width=1920r_length=1080

Duh I should have thought of that off the bat.

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1826507

Du kan finne mye info om problemet ditt hvis du googler.

Skriver du pc infoen din så vil det hjelpe også. Driver versjon etc.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Svat skjerm ved oppstart. Alt av lyd er der, musepekerne er der...

Har googlet det i lange tider og finner ingen gode svar. Det ender med noe helt annet enn det som er temaet.

PC: Win 7 pro 64-bit

Intel Core2 quad 2,66Ghz

4GB RAM

ATI Radeon HD 5770 1GB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...