Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Terror i Oslo 22.07.2011 - Løpende informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe jeg lurer på...

Da ekplosjonen og drapene først be kjent, så dukket det opp noen terrorister som påstod at norge har mer i vente.

Synes det er rart at dette utsangen har blitt glemt av media etter det ble kjent at det var han norske mannen som utførte dette.

Eller var det bare tull?

Lenke til kommentar

Noe jeg lurer på...

Da ekplosjonen og drapene først be kjent, så dukket det opp noen terrorister som påstod at norge har mer i vente.

Synes det er rart at dette utsangen har blitt glemt av media etter det ble kjent at det var han norske mannen som utførte dette.

Eller var det bare tull?

Det har ikke blitt «glemt» av media, men samme gruppe gikk senere ut og sa det ikke var de som sto bak. Dette ble også gjengitt på tv og nettaviser.

Lenke til kommentar

Noe jeg lurer på...

Eller var det bare tull?

Det har ikke blitt «glemt» av media, men samme gruppe gikk senere ut og sa det ikke var de som sto bak. Dette ble også gjengitt på tv og nettaviser.

Men det er likevel litt skummelt at de sier at Norge har mer i vente, uansett om det ikke var de som stod bak denne gang....

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...