L4r5 Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Prøv å respekter trådens intensjon. EN diskusjon rundt strafferammer o.l hører ikke hjemme her. Det er en tråd for informasjon rundt saken og spørmål om saken. AtW 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Vet ikke om denne er lagt ut alt, men den er svært informativ så slenger den ut uansett: Alt om tragedien Her finner du våre viktigste saker om bomben i Oslo og Utøya-skytingen. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4181314.ece 2 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Latest: 7 dead after Oslo bomb, 84 dead after Utøya shootings. Total of 91 dead. Over 19 people in surgery for gunshot wounds, hospital say. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 BREAKING: Felleskjøpet confirms that Anders Behring Breivik, through his company Geofarm, purchased SIX TONS of fertilizer on 4 May 2011. Reports of both handguns and semi-automatic weapons. Ketil B. Stensrud Dette begynner å bli litt skummelt om han har 6 tonn med kunstgjødsel så kan det jo bety at det som skjedde i går bare er starten om det skulle være flere parter involvert Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 "Han jubla og kom med seiersrop mens han skjøt folk" Eg blir kvalm. Dette er bare sykt.. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) TwitterThe blood banks have all the O- blood they need for the time being. But potential donors are asked to get in touch Monday. Always need more. Stian Pride godt å høre at de har blod for øyeblikk. journalist tar opp lyd fra Utøya BREAKING: Witnesses describe shooting at two different places on Utøya. One with handgun and automatic weapon, another with 'sniper rifle'. Endret 23. juli 2011 av slipten Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Dette skriver internasjonale medier om terrorangrepene i Oslo: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4181097.ece Bildeserie med forskjellige utenlandske aviser som dekker angrepet. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Hatet «Stoltenberg-jugend» og kalte Gro «landsmo®deren» Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Hushovd og Hagen kjører tempoen med sørgebånd - Jeg er knust over tragedien i landet mitt. Tankene mine går til dem som har mistet familie og venner, og de som er skadd i Norge. Det er hjerteskjærende, sier Hushovd via Garmin-Cervelos pressesekretær. - Det setter alt vi gjør her i perspektiv. Jeg vil fortsette å kjøre her, men nå konkurrerer jeg for folket i Norge, sier nordmannen. http://www.dagbladet.no/2011/07/23/sport/sykkel/tour_de_france/thor_hushovd/17427074/ Nesten rørende... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Stoltenberg: - Jeg kjenner flere av dem som har mistet livet Statsministeren, kongen, dronningen og kronprinsen besøker lørdag ettermiddag pårørendesenteret som er opprettet etter skytetragedien på Utøya. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080641 Endret 23. juli 2011 av Glimti Lenke til kommentar
slipten Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 BREAKING: Anders Breivik, the alleged gunman in custody, is member of Swedish naziforum which encourages attacks on govt buildings (EXPO) BREAKING: The right-wing naziforum, 'Nordisk', has 22,000 members and focuses on political terrorism. ketil stensrud Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Så nettopp både FNs generalsekretær Ban Ki-moon og Russlands president Dmitrij Medvedev fordømme angrepene etter hverandre på tv. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Har oppdatert førsteinnlegget. Skal se litt mer gjennom det senere når jeg er fullt oppdatert over grusomhetene. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Solli Plass evakuert etter bombefrykt (kilde) Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Vet ikke om dette er nyttig informasjon, men det gikk ca en time fra hønefoss sykehus gikk i full beredskap til å ta imot så mange skuddskadde de har kapasitet til, til mediene meldte om hendelsen på utøya for første gang. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Har oppdatert førsteinnlegget. Skal se litt mer gjennom det senere når jeg er fullt oppdatert over grusomhetene. Bra oppdatert. Her er informasjonssiden fra VG også: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/index.php Lenke til kommentar
slipten Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Twitter ketilstensrud Latest from Utøya (police spokesman): Search is still ongoing with divers in the water, and choppers in the air. Many still missing. Hundreds of youths jumped in the water to escape the gunshots yesterday. Many spent over 1HR in the sea swimming away. Many unaccounted for. Main issue for the rescue operation/police search is to determine how many bodies are still in the sea. Very difficult conditions. Latest: police look for remaining bodies on Utøya, and in the water around the island. Meanwhile, the suspect's farm is also being searched. Endret 23. juli 2011 av slipten Lenke til kommentar
nxo Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Da tror jeg at jeg dropper de bilda. Var vel upassende å nevne de bildene i utgangspunktet. Beklager, og kondolerer til pårørende (inkl. megselv). Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 (inkl. megselv). Er du pårørende? Kondolerer i så fall. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Det er bevist at det har blitt laget bomber på gården Breivik bodde på i Åmot. Det sies forøvrig at denne gården eies av en som nå sitter inne for dyrking av hasj, på nettopp denne gården. Det går også rykter om at politiet i lengre tid har ment at denne gården har blitt kjøpt med midler fra Nokas-ranet, men at de ikke har klart å bevise dette. Dette er dog bare ting jeg har hørt. Har ingen sikre kilder på dette. Edit: http://www.dagbladet.no/2011/07/23/nyheter/innenriks/terror/utoya/17428047/ Endret 23. juli 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå