lpdevold Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Sverd, roboter og L. Ron Hubbard. Les hele saken Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Ikke meningen å være fullstendig irrelevant men er det Derpy Hooves jeg ser på bildet? :3 Endret 22. juli 2011 av Flameabel Lenke til kommentar
Blake Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ikke meningen å være fullstendig irrelevant men er det Derpy Hooves jeg ser på bildet? :3 Ser slik ut, kjære brony. Setter pris på iPad/iPhone anbefalinger som denne artikkelen tar for seg, men var desverre ikke noe som falt i smak for min del denne gangen. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hva med Ukas Android anbefalinger? Lenke til kommentar
MardilVoronwe Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hadde kjøpt Deflex hvis det var rundt 20% kulere Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Har dette erstattet Ukens nettutgivelser? Rimelig dårlig handel, i så fall. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Tipper Joachim Froholt, som pleier å ta seg av det er på ferie. Kan aldri tenke meg at de har fjernet det, for det er noe veldig mange liker å lese. Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ikke meningen å være fullstendig irrelevant men er det Derpy Hooves jeg ser på bildet? :3 Ser slik ut, kjære brony. Setter pris på iPad/iPhone anbefalinger som denne artikkelen tar for seg, men var desverre ikke noe som falt i smak for min del denne gangen. Kjempekult å møte Bronies her, spesielt Norske Ble litt skuffa av at det ikke var et spill though :/ Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Tipper Joachim Froholt, som pleier å ta seg av det er på ferie. Kan aldri tenke meg at de har fjernet det, for det er noe veldig mange liker å lese. Jeg kan bekrefte dette, men "Ukas iPad- og iPhone-anbefalinger" er på ingen måte noen vikarserie. Dette er en splitter ny artikkelserie som er ment å supplere vårt eksisterende innhold. Ukens nettutgivelser fortsetter når Joachim er tilbake fra ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå