Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan bli brun i ANSIKTET

Anbefalte innlegg

Sliter med å bli brun i ansiktet har tatt jevnlig med solarium i flere måneder. Men hudfargen er den samme. Men det som er rart er at jeg er brun over allt i pannen (bortsett ifra der jeg har kviser). I anskitet er jeg på noen plasser hvit, men mest rød. Veit av barbi dop, men har hørt det er kreft frammkallende? Noen som har noen råd til hva jeg kan gjøre for å bli brun på permannent basis?

er 17 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner til det problemet. Sliter med det selv.

Bruker du mye foundation, dekk krem, puddder osv?

Det kan være en av grunnene.

Jeg vil IKKE anbefale deg til å starte med melanotan (barbie dop). Du blir skikkelig dårlig av det og får spise problemer. Tar du solarium mens du bruker det, blir du grå i huden. Ei venninne av meg brukte det før, og hun ble helt rasert av det.

Da vil jeg heller anbefale deg å bruke selvbruning! Det er mye bedre.

Endret av vjd
Lenke til kommentar

Prøv selvbruning. Det er en krem eller noe du sprayer på huden for å bli brun. For å holde fargen lenger må du gjøre det flere ganger. Hvis du ikke vet hvordan du skal bruke det ville jeg spurt om råd der du kjøper det. (Vet ikke hvor man får kjøpt det forresten.)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei,

Bruk naturlig helsekost for å bli brun! Spis mye gulrøtter og du får en fin og gyllen farge. Jeg lager grønnsaksjuice hver dag og bruker minst en stor gulrot hver dag. Blir ikke brun av det men du ser ihverfall ikke blek ut. Om vinteren bruker jeg i tillegg selvbruningskrem. Vær oppmerksom på at alle hudpleieprodukter som ikke er helt naturlige eller økologiske inneholder masse kjemikalier og er skadelige for deg. Alt du smører på huden trekker seg inn i kroppen.

Jeg forsøkte 3 forskjellige selvbruningskremer og kunne ikke bruke noen av dem fordi jeg reagerte allergisk. Jeg gikk over til en økologisk selvbruningskrem og har ikke hatt noen problemer etter det.

Ha en fin dag,

Kristin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...