fantaorange50ore Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Sliter med å bli brun i ansiktet har tatt jevnlig med solarium i flere måneder. Men hudfargen er den samme. Men det som er rart er at jeg er brun over allt i pannen (bortsett ifra der jeg har kviser). I anskitet er jeg på noen plasser hvit, men mest rød. Veit av barbi dop, men har hørt det er kreft frammkallende? Noen som har noen råd til hva jeg kan gjøre for å bli brun på permannent basis? er 17 år. Lenke til kommentar
vjd Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Kjenner til det problemet. Sliter med det selv. Bruker du mye foundation, dekk krem, puddder osv? Det kan være en av grunnene. Jeg vil IKKE anbefale deg til å starte med melanotan (barbie dop). Du blir skikkelig dårlig av det og får spise problemer. Tar du solarium mens du bruker det, blir du grå i huden. Ei venninne av meg brukte det før, og hun ble helt rasert av det. Da vil jeg heller anbefale deg å bruke selvbruning! Det er mye bedre. Endret 22. juli 2011 av vjd Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Takk for svaret! Selvbruning!?! mulig jeg spør dumt nå, men hva er det? Er det noen andre som har noen forslag til hvordan en gutt med rød/blek hud kan bli litt brunere? Takk Lenke til kommentar
AlexanderMG Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Prøv selvbruning. Det er en krem eller noe du sprayer på huden for å bli brun. For å holde fargen lenger må du gjøre det flere ganger. Hvis du ikke vet hvordan du skal bruke det ville jeg spurt om råd der du kjøper det. (Vet ikke hvor man får kjøpt det forresten.) Lenke til kommentar
vjd Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg vil anbefale deg å bruke denne : http://www.amazon.co.uk/Piz-Buin-Tanning-Lotion-Colour/dp/B002AMW7RU Det er Piz Buin Self Tanning Lotion. Da kan du velge hvilken grad du vil ha i brunfarge. Enkelte selvbruninger gjør deg orange, noe som jeg regner med du helst vil unngå Den får du kjøpt på f.eks HM. Koster ca 150 kr for en stor flaske. Den er verdt å prøve ut! Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Får jeg kjøpt den på hennes & Mauritz? Skal prøve den ut! Virket den bra på deg? Takk for tipset! Lenke til kommentar
vjd Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jepp:) Synes den funker kjempe bra! Det må du gjøre! Lenke til kommentar
mojens Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hei, Bruk naturlig helsekost for å bli brun! Spis mye gulrøtter og du får en fin og gyllen farge. Jeg lager grønnsaksjuice hver dag og bruker minst en stor gulrot hver dag. Blir ikke brun av det men du ser ihverfall ikke blek ut. Om vinteren bruker jeg i tillegg selvbruningskrem. Vær oppmerksom på at alle hudpleieprodukter som ikke er helt naturlige eller økologiske inneholder masse kjemikalier og er skadelige for deg. Alt du smører på huden trekker seg inn i kroppen. Jeg forsøkte 3 forskjellige selvbruningskremer og kunne ikke bruke noen av dem fordi jeg reagerte allergisk. Jeg gikk over til en økologisk selvbruningskrem og har ikke hatt noen problemer etter det. Ha en fin dag, Kristin Lenke til kommentar
festen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg hadde problemer med å bli brun, men etter at jeg bodde en lengre periode på en øy med masse palmer har huden endret seg slik at det kommer brunfarge nesten med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå