Splinten Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Hei! Har seg slik at jeg har flyttet inn i en ny leilighet! Her har jeg fått lagt opp en sikring som går på Stue og Kontor, hvor all min elektronikk forsåvidt er koblet til på! Dette er en 10A kurs. Har koblet til ting som Div. Hjemmekino komp. , PC og samt Belysning. Men når det går et strømbrudd i gata, altså hele gaten mister strømmen, går også min sikring! Så anlegget står spenningsløst til jeg setter på sikringen igjen! Jordfeilbryteren og Hovedsikringen slår ikke ut! Noen som kan ha tips til hva feilen kan være? På forhånd takk! Hilsen Philip Endret 22. juli 2011 av Splinten Lenke til kommentar
xqus Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg antar sikringen går når strømmen kommer tilbake. Dette er vanlig siden startstrømmen er høyere enn bruksstrøm. Derfor går sikringer ofte når alt startes samtidig. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Ja, så klart! Er nok helt sikkert det som skjer! Burde jeg egentlig ha vist! Men takker for raskt svar, da er det bare å ta livet med ro videre! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Om du vil løse det kan du få byttet til en tregere sikring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå