Ueland Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Reagerer på at USA ikke direkte har gitt regjeringen kondolanse. Flere timer Obama gikk ut og kondolerte til hele det norske folk,dukket opp i samtlige internasjonale nyhetsstasjoner. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Huff, klarer ikke følge med på dette lengre. Kondolerer til alle etterlatte og pårørende, dere har min dypeste medfølelse. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Her er det en innvandrer som forsøker å hjelpe en skadet kvinne, muligens ved å sette sin egen sikkerhet på spill. Rettelse: Her er det en med en annen hudfarge en etniske nordmenn som forsøker å hjelpe en skadet kvinne. Hvordan vet du at han er innvandrer, og ikke født og oppvokst i Norge? Du er ikkje etnisk norsk sjølv om du er født og oppvokst i landet. Du er norsk om du har familie som strekker seg langt til bake i tid i Noreg. Det jeg spurte er hvordan du/dere vet han er innvandrer. Han er da ikke innvandrer om han er født og oppvokst i Norge og aldri har vært utenfor landegrensene? Endret 22. juli 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Nå er det hardt å være på jobb...fikk nettopp vite at en av mine beste venner er drept på Utøya...helt uvirkelig.. hikster i tårer Trist å høre. Du har mine kondolanser. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Etnisk norsk innebærer at man har sitt opphav fra Norge. En førstegenerasjonsnordmann er ikke etnisk norsk. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Her er det en innvandrer som forsøker å hjelpe en skadet kvinne, muligens ved å sette sin egen sikkerhet på spill. Rettelse: Her er det en med en annen hudfarge en etniske nordmenn som forsøker å hjelpe en skadet kvinne. Hvordan vet du at han er innvandrer, og ikke født og oppvokst i Norge? Du er ikkje etnisk norsk sjølv om du er født og oppvokst i landet. Du er norsk om du har familie som strekker seg langt til bake i tid i Noreg. Det jeg spurte er hvordan du/dere vet han er innvandrer. Han er da ikke innvandrer om han er født og oppvokst i Norge og aldri har vært utenfor landegrensene? Det kalles 2. generasjons. Lenke til kommentar
thiho Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Syns personlig at folk skal slutte å bry seg om morderen er etnisk norsk eller ikke, muslim eller ikke, vi er mennesker alle sammen, og det har ikke noe å si hvor man kommer fra. Det er kanskje på tide å vise omtanke og kjærlighet til pårørende og de som omkom istedenfor forferdelige kommentarer som en del her på forumet legger inn. Endret 22. juli 2011 av saaha 4 Lenke til kommentar
opar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det helikopter bildet http://bildr.no/image/932900.jpeg det ser vitterlig ut som at det er desperadoen som står der i midten av bildet? Reaksjonen til han nede til venstre i bildet er forferdelig Prøver å ikke tenke på det, men når man først har sett bildet og den stakkars gutten i bildet.. jeg klarer ikke stoppe å tenke på hvordan det må føles Lenke til kommentar
slipten Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Al-Qaida gitt, og the Sun kaller seg en avis. skuffende journalistikk Endret 22. juli 2011 av slipten Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg er tydeligvis ikke tjenestedyktig, men jo det er jeg. Har blitt motivert. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Nå er det hardt å være på jobb...fikk nettopp vite at en av mine beste venner er drept på Utøya...helt uvirkelig.. hikster i tårer Kondolerer så mye! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Han er etnisk norsk! Lys. Det skulle si det meste, fyren snakker med politiet iallefall. Sannsyneligvis en nazi eller sinnsyk Frper eller noe sånt. Tall, norwegian with blond hair, sier CNN akkurat nå.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Banansplitt: Jeg går gledelig inn i krig. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2011 Det er så jævlig uvesentlig om fyren er afrikaner, asiater, eller nordmann. Får fnatt av all fokuseringen på hans etnisitet. 14 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som ser på intervjuet med ungdommen på tv2? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det helikopter bildet http://bildr.no/image/932900.jpeg det ser vitterlig ut som at det er desperadoen som står der i midten av bildet? Reaksjonen til han nede til venstre i bildet er forferdelig Prøver å ikke tenke på det, men når man først har sett bildet og den stakkars gutten i bildet.. jeg klarer ikke stoppe å tenke på hvordan det må føles Helt forjævlig. Er nok desverre mange flere døde enn de 10 som er oppgitt. Hvor mange ligger det ikke strødd på bildet? Hvor skrudd er man i hodet når man klarer å henrette ungdom på denne måten? Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg vet ikke helt om det har gått opp for meg enda.. det er helt sykt... Tusen, tusen takk for all støtte. Dere aner ikke hvor mye det betyr, selv om det er over et anonymt nettforum. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Her er det en innvandrer som forsøker å hjelpe en skadet kvinne, muligens ved å sette sin egen sikkerhet på spill. Rettelse: Her er det en med en annen hudfarge en etniske nordmenn som forsøker å hjelpe en skadet kvinne. Hvordan vet du at han er innvandrer, og ikke født og oppvokst i Norge? Du er ikkje etnisk norsk sjølv om du er født og oppvokst i landet. Du er norsk om du har familie som strekker seg langt til bake i tid i Noreg. Det jeg spurte er hvordan du/dere vet han er innvandrer. Han er da ikke innvandrer om han er født og oppvokst i Norge og aldri har vært utenfor landegrensene? Han er ikkje innvandrer, men han er likvel ein utlending. Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article231455.ece Artikkel fra 2001 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som ser på intervjuet med ungdommen på tv2? Drøyt, skulle nesten ønske at reporteren ga han en klem. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå