Mokko Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Sterkt bilde: Sannsyneligvis er gjerningsmannen der sammen med, ja. Hvor fikk du bildet fra? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Har en i klassen min som er der ute, og som det ikke er mulig å få kontakt med. Orker ikke å anta det verste, men det er ganske forferdelig å ikke vite... Lenke til kommentar
afirm Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Sterkt bilde: Sannsyneligvis er gjerningsmannen der sammen med, ja. Hvor fikk du bildet fra? Biletet var gjengitt blant anna på tv2. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 I følge en kamerat på jobb i ett vaktselskap er det vist mye innbrudd i sentrum. Jeg har faen ikke lyst til å tro deg. Noe så utrolig stakkarslig. Dette er blant de verste som finnes, folk som profiterer på sånt, så en på facebookgruppen: Vi må stå sammen mot terrorisme eller noe. Han brukte den gruppen til å promotere sin egen nettbutikk, grådigheten kjenner ingen grenser! 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 I følge en kamerat på jobb i ett vaktselskap er det vist mye innbrudd i sentrum. Jeg har faen ikke lyst til å tro deg. Noe så utrolig stakkarslig. Det var også det første jeg tenkte når jeg så alle vinduene i gata sprekke og knuse. Men så slo jeg tanken fra meg og tenkte "Jaja, det er jo tross alt ikke Mogadishu. Nordmenn kan jo oppføre seg". Tydligvis ikke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Har en i klassen min som er der ute, og som det ikke er mulig å få kontakt med. Orker ikke å anta det verste, men det er ganske forferdelig å ikke vite... Er i en lignende situasjon. Jeg velger å tro at ho er tom for strøm, har svømt i vann med telefonen eller har skrudd den av eller blitt den fratatt. 1 Lenke til kommentar
pakini Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Grusomt bilde, ser jo en person oppe til venstre, som ligger i sin egen blodpøl Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det å angripe regjerinskvartalet er forferdelig, men det er fårståelig at det ble valgt ut som mål. Det at uskyldige på sommerleir har blitt angrepet er ubeskrivelig forferdelig, og utrolig feigt. 2 Lenke til kommentar
Sephiroth92 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 I følge en kamerat på jobb i ett vaktselskap er det vist mye innbrudd i sentrum. Dei burde avrettast på staden. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article231455.ece Stemmer med alderen. 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 I følge en kamerat på jobb i ett vaktselskap er det vist mye innbrudd i sentrum. Jeg har faen ikke lyst til å tro deg. Noe så utrolig stakkarslig. Lavmåls, men jeg tror det. Da jeg var der nede var det allerede en del folk som tilsynelatende sjekket ut hvilke steder som var lettest å komme seg til. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 I følge en kamerat på jobb i ett vaktselskap er det vist mye innbrudd i sentrum. Jeg har himlet med øynene når jeg har sett reportasjer fra USA hvor folk plyndrer i krisesituasjoner, men så viser det seg altså at vi er like ille... 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Har en i klassen min som er der ute, og som det ikke er mulig å få kontakt med. Orker ikke å anta det verste, men det er ganske forferdelig å ikke vite... Husk at han kan ha svømt og dermed ødelagt mobilen. Ellers har de fått mobil-forbud nå, så da er det også umulig å få tak i de. Vil også nevne at dette er standard prosedyre at de får forbud mot komunikasjon ut(telefon, media, tilfeldig forbipasserende, venner, osv). Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Håper de som står bak blir tatt og henrettet.. Vi har ikkje dødsstraff i norge. Endret 22. juli 2011 av medlem-141789 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dersom det er funnet udetonerte bomber på øya så er nok søket etter skadde og døde stansa til eksplosivane er sikkra. Noken som veit kor mange det er som er sakna frå øya? Ein burde no ha rimelig oversikt over kor mange som er transportert vekk frå øya i live. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Reagerer på at USA ikke direkte har gitt regjeringen kondolanse. Foreløpig holder jeg en knapp på at det er høyre-ekstreme som står bak bomben. Kanskje noen med en skrue løs. Eventuelt er det fundamentalistisk islamisme pga den norske boken eller afghanistan... Får nok vite mer i morgen.... Endret 22. juli 2011 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Håper de som står bak blir tatt og henrettet.. Bedre å la han råtne i fengsel resten av livet. Send han til ett av verdens verste fengsler i verden. Lenke til kommentar
opar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Nå er det hardt å være på jobb...fikk nettopp vite at en av mine beste venner er drept på Utøya...helt uvirkelig.. hikster i tårer Kondolerer, du har mine medfølelser. 5 Lenke til kommentar
afirm Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article231455.ece Stemmer med alderen. Interessant, dog frykteleg spekulativt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 I følge en kamerat på jobb i ett vaktselskap er det vist mye innbrudd i sentrum. Jeg har himlet med øynene når jeg har sett reportasjer fra USA hvor folk plyndrer i krisesituasjoner, men så viser det seg altså at vi er like ille... Thiefs be thieving :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå