Heimdalen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hørte jeg " de har funnet udetonerte ekplosiver på øya, pluss at antall døde vil stige"? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvis det skulle være noe hold i uttalelsen din så skulle det vel heller vært fascister og vært en Lazio spiller... Nei altså, han peker mot høyre, sett fra vår vinkel. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 JEg håper gjerningsmannen blir fremsatt med fullt navn og bilde, slik at han dersom han kommer ut fra fengsel aldri får fred. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Gjerningsmannen er etnisk norsk, 32 år og har tilknytning til begge terror-aksjonene. Lenke til kommentar
Populært innlegg Ustedalen Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2011 Nå er det hardt å være på jobb...fikk nettopp vite at en av mine beste venner er drept på Utøya...helt uvirkelig.. hikster i tårer Kondolerer. 18 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) 7 drepte, 4 identifisert, 10 hardt skadde. (Om jeg hørte riktig) Vet ingenting om gjerningsmannen har røtter i ekstremistiske miljøer, og har foreløbig ikke motiv. Endret 22. juli 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kondolerer til alle dere som har mistet kjære idag 5 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hørte jeg " de har funnet udetonerte ekplosiver på øya, pluss at antall døde vil stige"? Det gjorde du. Antall døde kunne ha vært langt høyere. Lenke til kommentar
Populært innlegg Lemon Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Jeg blir så trist over hatet og hevnlysten her inne. Jeg forstår at folk blir frustrerte og forbannet, men har det ikke vært nok vold og sorg i dag? "The measure of a country's greatness is its ability to retain compassion in time of crisis" - Justice Marshall Endret 22. juli 2011 av Lemon 15 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hørte jeg " de har funnet udetonerte ekplosiver på øya, pluss at antall døde vil stige"? En bombe er funnet og finsøket på øya er ikke ferdig enda. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det er jo det de er. De er tatt til et sted som ingen vet hvor er og blitt fratatt sine rettigheter til å kommunisere med slekt og omverden. Jeg vet hvor Sundvolden er. Vil du ha en veibeskrivelse? 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) De forventer at dødstallet vil stige Edit: De altså politiet. Endret 22. juli 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Jeg blir så trist over hatet og hevnlysten her inne. Jeg forstår at folk blir frustrerte og forbannet, men har det ikke vært nok vold og sorg i dag? "The measure of a country's greatness is its ability to retain compassion in time of crisis" - Justice Marshall Nei, denne manne bør bli dratt etter ballene gjennom Oslo sentrum imens alle hiver råtne tomater og agurker på han. Endret 22. juli 2011 av McHalvorsen 1 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Nå er det hardt å være på jobb...fikk nettopp vite at en av mine beste venner er drept på Utøya...helt uvirkelig.. hikster i tårer feel you, man. mistet selv en mine aller aller beste venner for noen få uker siden. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Nå er det hardt å være på jobb...fikk nettopp vite at en av mine beste venner er drept på Utøya...helt uvirkelig.. hikster i tårer Kondolerer. Min dypeste medfølelse. 4 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Politiet har enda ikke klart å bekrefte om at det var kun EN som var på øya og skøyt. Med tanke på at det å ble lagt ut eksplosiver samtidig tyder på at det kan ha vært flere skytere. 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Nå er det hardt å være på jobb...fikk nettopp vite at en av mine beste venner er drept på Utøya...helt uvirkelig.. hikster i tårer Kondolerer, veldig trist å høre. Jeg sender mine tanker til alle dere i samme situasjon. 3 Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvor stammer helikopterbildet som er postet av skytteren ved vannkanten fra? Har du en link til dette bildet? Ligger midt på siden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1360645&st=1580 Helikoptervideoen som ligger på NRK på 1 1/2 minutt inneholder ikke denne såvidt jeg kan se.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dette er helt utrolig. Har ikkje gått opp at dette faktisk har skjedd, helt sykt... Kondolerer til alle som er berørt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå