T.O.E Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Funnet udetonerte sprengkilder på utøya! Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Liten tanke som slo meg: Høyre-ekstrimister fra Russland har truet i lang tid nordmenn. Kunne de ha gjennomført dette, i samarbeid med en norsk gruppe? Har ikke hørt dette fra noen, slik at folk ikke tror at jeg setter ut falske rykter. Har hørt noe lignende også. Kunne visst være en nynazistisk gruppe fra Sankt- Petersburg som lenge har hatt problemer med venstresiden i Norge og som lenge har truet med å gjøre skade på den. Latterlig at russiske nynazister angivelig skal være såpass engasjert i hva som skjer i lille Norge. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ryktet om fleire skytterar stammar frå ein facebook profil. Eg har liten tru på at vi skal legge mykje vekt på dette. Personen hadde lege 2 timar i vatnet og ville berre seie ifrå at han var i livet. Om han då blanda skyttern med skyttarane kan vel forklarast av den stressa situasjonen han hadde vore gjennom. Ingen andre rapportar tydar på at det var fleire. I situasjoner hvor mennesker er utsatt for drap av en ensom drapsmann så tar som regel gruppeinstinktet over og man overmaner drapsmannen. Å drepe mennesker er ikke så lett som det kanskje virker som. Jeg mener at omstendighetene tatt i betraktning at det må ha dreid seg om flere skyttere. Har han automat våpen og kan skyte på personar som står i ro (noko dei vel gjorde då dei var kalla saman for å samle informasjon). Og deretter kunne skyte på personar som er i vatnet. Eg vil derfor tru at ein person skal klare å ta livet av alle som har vorte teke livet av. Påpeikte forørig no Etnisk norsk på nrk. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ekspert peker mot høyreekstreme miljøer Passet godt med avataren din... ... Hvis det skulle være noe hold i uttalelsen din så skulle det vel heller vært fascister og vært en Lazio spiller... Må si jeg er imponert over Jens håndtering av situasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) 32år gammel etnisk nordmann. Endret 22. juli 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Vedkommende som er arrestert er en 32 år gammel etnisk norsk nordmann. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ønsker å sende en kondolanse til alle pårørte. Utrolig trist dette. Følger med på nyhetene og det virker helt surrealistisk, at noe slikt motbydelig kan skje i kjære Norge. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Tar jeg ikke feil, har gjerningsmannen faktisk vært omtalt på dette forumet tidligere (for et par år siden) Hvor får du dette fra? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 32år etnisk norsk normann, der har dere det... Lenke til kommentar
793 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Takk alt som er godt at det var en Nordmann, nå kan ikke FRP spre rasehat pågrunn av folks frykt, slik de ville ha gjort om det var en asylsøker.Ja, og nå kommer heller saken til å bli brukt av "venstresiden" og andre kultur-Marxister til å spre hat og frykt mot alle som taler imot storskalas fremmedinnvandring og den multikulturalistiske farsen vårt land har blitt forvandlet til. Venstresiden spiller minst like mye på frykt som FRP. 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Er det bildet av morderen, eller er det en ekte politimann? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Bekreftet etnisk norsk av politiet... Kilde er direktesendingen til TV2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ja, man skal angivelig samle informasjon etc, men media virker allerede meget samstemte om detaljer allerede. Merkelig, spesiellt med tanke på at alle får samme informasjon samtidig fra politiet... Får slutte å mate "trollet" tror jeg... 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Er det bildet av morderen, eller er det en ekte politimann? Er nok morderen. Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Liten tanke som slo meg: Høyre-ekstrimister fra Russland har truet i lang tid nordmenn. Kunne de ha gjennomført dette, i samarbeid med en norsk gruppe? Har ikke hørt dette fra noen, slik at folk ikke tror at jeg setter ut falske rykter. Nettopp, var jo på nyhetene at en russisk nynazist som hadde kniv på seg i nærværet av en minister! Er det mulig! Det er jo et mirakel vi ikke har hatt et liknende reagen-drap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Er det bildet av morderen, eller er det en ekte politimann? Haha, der satt latteren. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Liten tanke som slo meg: Høyre-ekstrimister fra Russland har truet i lang tid nordmenn. Kunne de ha gjennomført dette, i samarbeid med en norsk gruppe? Har ikke hørt dette fra noen, slik at folk ikke tror at jeg setter ut falske rykter. Har hørt noe lignende også. Kunne visst være en nynazistisk gruppe fra Sankt- Petersburg som lenge har hatt problemer med venstresiden i Norge og som lenge har truet med å gjøre skade på den. Latterlig at russiske nynazister angivelig skal være såpass engasjert i hva som skjer i lille Norge. Trollet kommer nok en gang med sin "mening"! Politiet bekreftet nettopp at den arresterte på Utøya er etnisk norsk. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Nå er det hardt å være på jobb...fikk nettopp vite at en av mine beste venner er drept på Utøya...helt uvirkelig.. hikster i tårer 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Og vi følger spent med på hans årsaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå