Runar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hei. Det kan være en gass-eksplosjon. Helt meningsløst at dette skal være en terroraksjon med henblikk på tidspunktet det smalt. Vent med å rope terror inntil vi vet mere. Helt enig. Media er forsiktige med å konkludere om årsak, og ingenting er visst helt bekreftet enda. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Onkelen min bor noen hundre meter fra der det eksploderte. Kan tenke meg både han og vinduene hans kjente det godt. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 BBC snakka om Muhammed Karakaturane Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvis rapportene om flere eksplosjoner, så kan det ikke være mye annet enn terror. Aldri opplevd noe sånt i Norge før, så det er litt spennende å følge med på. Dog veldig tragisk selvfølgelig! Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Sjokkerende hva som har skjedd. Om dette viser seg og være en terrorhandling så må jeg nesten si at det var vel bare et spørsmål om tid. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fortsatt to bomber vi ikke vet hvor er, opplyser politiet på stedet til Aftenposten Korleis har dei fått den informasjonen? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hele Dagbladets hjemmeside er dekket med denne nyheten. Respekt. Hvis du blar gjennom dagbladet så ser du bilde av knuste bygninger, ødelagte vinduer, og et stort bilde av nepa til krekar. Tror ikke engang Dagbladet liker denne fyren Men triste greier i Oslo ja, håper det har gått bra med de fleste, selv om politiet nå snakker om at folk har trolig omkommet 1 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10080585 Mini-presekonferanse med politiet no. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hele Dagbladets hjemmeside er dekket med denne nyheten. Respekt. Riktig fokus, for all del, men det hjelper ikke mye når de ikke har nok å skrive om... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det er uten tvil flere døde.. Kommer flere bilder på Facebook bl.a som viser døde mennesker. Av respekt for familier og om kommende velger jeg å ikke poste linker, men man finner de vel om man vil.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Politiet har vel sagt både at det var bombe og at de leter etter flere bomber som ikke er detonert? For all del, det kan jo være gasseksplosjon. Men nå sier de på NRK at det er et søkk under en bil som ligger på sida ved et av bygga der. Det tyder på bilbombe. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hei. Det kan være en gass-eksplosjon. Helt meningsløst at dette skal være en terroraksjon med henblikk på tidspunktet det smalt. Vent med å rope terror inntil vi vet mere. Helt enig. Media er forsiktige med å konkludere om årsak, og ingenting er visst helt bekreftet enda. Tviler på at det er gass-eksplosjon, for kraftig eksplosjon... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fortsatt to bomber vi ikke vet hvor er, opplyser politiet på stedet til Aftenposten Korleis har dei fått den informasjonen? Første som slår meg er terrorister som ringer inn. (om det dette er en terroraksjon) Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvis det er en terroraksjon er tidspunktet veldig pussig. Hvorfor fredag ettermiddag midt på sommeren? Store deler av politiet, militæret, brann og helsevesen har vel fellesferie, altså blir redningsarbeidet vanskligere er min teori ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.dagbladet.no/2011/07/22/nyheter/mulla_krekar/innenriks/eksplosjon/17413985/ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Regner med de henter inn opptakene fra sikkerhetskameraene rundt områdene.. Burde kunne oppklare en del. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hei. Det kan være en gass-eksplosjon. Helt meningsløst at dette skal være en terroraksjon med henblikk på tidspunktet det smalt. Vent med å rope terror inntil vi vet mere. Helt enig. Media er forsiktige med å konkludere om årsak, og ingenting er visst helt bekreftet enda. Gasseksplosjon ble diskutert. Men ble diskutert at man ikke trodde det var gasseksplosjon. Selfølgelig for tidlig å si noe om dette enda. Får vente til ting roer seg før man får høre noe. Men enig, tidlig å trekke konklusjoner Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 BBC snakka om Muhammed Karakaturane Det og Afghanistan samt Libya bombingen. De trodde først det var en gass eksplosjon, helt til de så omfanget av skadene. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Så langt borte fra her jeg sitter (Finnmark), men likevel føles det så nært. Føler med de som har mistet sine kjære 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Politiet har vel sagt både at det var bombe og at de leter etter flere bomber som ikke er detonert? For all del, det kan jo være gasseksplosjon. Men nå sier de på NRK at det er et søkk under en bil som ligger på sida ved et av bygga der. Det tyder på bilbombe. Jeg så de videobildene, men så ikke noe søkk. Bilen var riktignok fullstendig knust men så mer ut til å ha blitt kastet langt vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå