Populært innlegg # offline Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2011 Han er norsk, vi må ta hevn over alle nordmenn. 17 Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det er ikke bekreftet noen plass at gjerningsmannen er etnisk norsk, så ser ikke hvordan du har fått med det deg det noen plass. Ryktene derimot sier han er det, slik jeg har oppfattet. Jo det er bekreftet Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Sitter her med hjertet i halsen og nervene i høyspenn. Har ei vennine på Utøya som jeg hadde litt kontakt med før idag (faktisk under angrepet, selv om det ikke var anbefalt og jeg er fullt klar over det). Nå har jeg ikke hørt noe mer. Alle som var på Utøyan blir fraktet til et hemmelig sted, og er blitt tatt i vare og får trolig ikke ha kontakt via mobil eller internett. HV016 og I-Styrken er satt til alarmberedskap. Fikk tlf ca 2 timer siden. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Tydleg fleire som ser på pressekonferansen, ja. Tror det, nesten en side med "han var norsk" Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg finner stor trøst i statistikken, når den er så positiv som den er. Mennesker er hardføre vesener, og de fleste som man tror er døde fra bilder og videoer vil reise seg og være fysisk friske om noen uker. Glad for deg at du finner trøst i statistikken. Man må jo finne trøst i noe. Men de som var skutt var aldri 100% fysisk friske (de fleste). Og selvfølgelig ikke psykisk friske... Livet for mange vil generelt deles nå i to perioder - det som var før og det som var kom etter. Og den blir aldri slik som det var før igjen. Tror ikke at det blir mange som vil dele din trøst med statistikk... Kanskje tar jeg feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) To gode taler. Endret 22. juli 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 ' timestamp='1311367627' post='18053446'] Det er ikke bekreftet noen plass at gjerningsmannen er etnisk norsk, så ser ikke hvordan du har fått med det deg det noen plass. Ryktene derimot sier han er det, slik jeg har oppfattet. Jo det er bekreftet bekreftet på nrk akkurat ihvertfal Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Oi, det var mange som sa at han var norsk på rad. 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg tror det er flere som står bak, med tanke på omfanget. Hvis det er tilfelle at det bare var én person, har vi vanvittig dårlig sikkerhet. Uansett, dette forandrer nok Norge ganske mye. Dette må være en av de mest tragiske dagene i Norges historie Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Norsk... Her har vi en ny Quisling. Tenk å gjøre noe sånt mot sine landsmenn, mot sine med-vikinger... Quisling er jo Gutten fra Eventyrets personlige helt, så vi kan kanskje se for oss at GfE var meningsfelle med denne karen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Alle som var på Utøyan blir fraktet til et hemmelig sted, og er blitt tatt i vare og får trolig ikke ha kontakt via mobil eller internett. Hemmelig og hemmelig... http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/sondre-19-hilste-paa-gjerningsmannen-paa-vei-fra-utoeya-3544540.html "SAMLES PÅ HOTELLET: Ungdommene som har kommet seg uskadd fra skytedramaet på Utøya blir i kveld samlet på Sundvolden hotell. Flere pårørende er også på vei eller har allerede ankommet. Foto: Anders Kiil" 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg håper vi snart får vite hva grunnen var jeg. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 ' timestamp='1311367627' post='18053446']Jo det er bekreftet Det ble bekreftet rett etter jeg skrev det innlegget. Så, ja - det er da bekreftet. For et svik mot sitt eget land. Lenke til kommentar
793 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Norsk... Her har vi en ny Quisling. Tenk å gjøre noe sånt mot sine landsmenn, mot sine med-vikinger...Det var vel bare et tidsspørsmål for det skulle klikke for en av våre egne også. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Selv om han var norsk, så bør den grensekontrollen de setter i gang bli på fast basis. Vil og ha psykologtesting av innvandrere. var dette ett steg mot USA hvor folk klikker totalt både titt og ofte? Endret 22. juli 2011 av Step_up 2 Lenke til kommentar
pakini Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvor mange er bekreftet omkommet på utøya? Fikk bare med meg de 7 i sentrum... Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som har sett Jonas? ryktene begynner å svirre litt :/ Gahr Støre? Han har blitt intervjuet på Sky News, så han er i live, hvis du tenkte på utenriksministeren. Jepp, ty Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Videoen fra youtube var falsk. Skiftet navn for å få flere treff. Mm.Har lest det flere steder jeg og. Polakker er ingen terrorister , men det er heller ikke nordmenn , og likevel... Men, om det ER en nordmann, regnes dette som terror fortsatt? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Oi, det var mange som sa at han var norsk på rad. Ikke så rart. 387 Bruker(e) leser dette emnet Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Selv om han var norsk, så bør den grensekontrollen de setter i gang bli på fast basis. Vil og ha psykologtesting av innvandrere. var dette ett steg mot USA hvor folk klikker totalt både titt og ofte? Jeg visste du var primitiv fra fotballforumet, men det får da være grenser. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå