aklla Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jens er forbanna. Godt å se. Kanskje det faktisk skjer noe fremover nå... 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Sitter her med hjertet i halsen og nervene i høyspenn. Har ei vennine på Utøya som jeg hadde litt kontakt med før idag (faktisk under angrepet, selv om det ikke var anbefalt og jeg er fullt klar over det). Nå har jeg ikke hørt noe mer. Lenke til kommentar
opar Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 På en dag som dette er det igjen viktig å huske på at handlinger som dette ikke blir utført av raser eller hudfarger, av stater eller verdensdeler, men av enkeltpersoner og grupper som har mistet fokus på det viktige: samhold, omsorg, forståelse, empati og kjærlighet. 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fikk vite at 2 veninner av meg var på Utøya, har ikke fått kontakt med disse eller hørte noe fra noen andre heller!! Jeg håper virkelig at de er like hele, og at du får klarhet i dette så raskt som mulig. Du, dine venner, og alle andre som et eller annet vis er rammet har hele Norges sympati i dag. Tusen hjertelig takk =) Jeg fikk akkurat vite at jentene er etter forholdene i god behold. Enormt godt å få klarhet i dette ihvertfal Godt å høre Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Sitter her med hjertet i halsen og nervene i høyspenn. Har ei vennine på Utøya som jeg hadde litt kontakt med før idag (faktisk under angrepet, selv om det ikke var anbefalt og jeg er fullt klar over det). Nå har jeg ikke hørt noe mer. Ring pårørende. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det er ikke bekreftet noen plass at gjerningsmannen er etnisk norsk, så ser ikke hvordan du har fått med det deg det noen plass. Ryktene derimot sier han er det, slik jeg har oppfattet. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det ser ut som at det er politisk. Personen sprengte først regjeringsbygget før han dro til utøya der ungdommspartiet til ap var. Thanks for that new guy! 1 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Gjerningsmannen snakket visstnok østlandsdialekt. NVM Storberget sa nettopp at han er norsk. Endret 22. juli 2011 av Christian_K Lenke til kommentar
;_; Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Mannen er norsk (han til venstre for Stoltenberg sa det nettopp). Endret 22. juli 2011 av ;_; Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 der ble det bekreftet at han er norsk. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Storberget: Terroristen er norsk. EDIT: Haha, vil tro folk har fått det med seg nå. Endret 22. juli 2011 av Mokko Lenke til kommentar
afirm Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Justisministeren understreka no at han var norsk. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 De sa på NRK at gjerningsmannen de tok på Utøya var norsk Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Da var det bekreftet at han var Norsk Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 815 NR... Så folket skal ikke få et gratis 800 nr altså? nei staten må jo tjene penger på dette så de må jo seff ha 815 nr.. fy faen sier jeg bare... Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Norsk... Her har vi en ny Quisling. Tenk å gjøre noe sånt mot sine landsmenn, mot sine med-vikinger... 1 Lenke til kommentar
afirm Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Tydleg fleire som ser på pressekonferansen, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå