Ståle Nordlie Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvis det er en terroraksjon er tidspunktet veldig pussig. Hvorfor fredag ettermiddag midt på sommeren? 5 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 En bekrefta død, yes folkens. Vi er i krig! Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Helt tragisk det som har skjedd... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 OED var visst målet ifølge politiet, noe som får meg til å tenke mer imot fanatiske miljøaktivister over muslimer Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Shit, nesten uvirkelig at slikt skjer i Norge, enda godt jeg ikke er i Oslo, eller kjenner noen som jeg vet er i Oslo sentrum. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Den tid vi kommer inn i nå vil bli preget av mer synnligjøring av ekstreministenes side, tragisk.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Norske muslimer som gruppe må være den minst "islamistiske" i verden. Ja, det finnes unntak, men la oss vente og se. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Vi bør vel ikke utpeke noen gjerningsmenn, vi vet ikke hva som har skjedd enda. Å skylde på utenlandske ekstremister osv. er tåpelig uten noe grunnlag for dette. 3 Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hele Dagbladets hjemmeside er dekket med denne nyheten. Respekt. 1 Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som vet om politiet er bevæpnet? Noe annet vil overraske meg kraftig. Så ingen bilder av bevæpnet politi, men det ville selvsagt overrasket meg også. Litt bekymret for hva dette vil bety for politiet i framtiden. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dersom de hadde klart å drepe en norsk regjeringsleder ville det være forjævlig. Politisk ståsted uavhengig. Det er jeg helt enig i, og det var ikke relatert til Jens sin tilstand, men mer Gud. Blir interessant å se hvorfor dette har skjedd, og følge utviklingen. Må innrømme det er litt vanskelig å akseptere for min del. Jeg er en ateist. Og i slike tilfeller blir jeg agnostiker. Det handler først og fremst om at vi ikke har så mye bedre utsagn på norsk. Det er i slike tilfeller jeg skulle ønske jeg hadde en gudstro. 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 VG sier at Politiet bekrefter flere døde. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg kjenner jeg blir fysisk dårlig av dette her. Håper at det blir minst mulig drepte. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 En bekrefta død, yes folkens. Vi er i krig! I krig har vi da allerede vert en stund, både i afghanistan og Libya. For min del har det bare vert et tidsspørsmål før noe slikt ville skje. Ellers så er det bare noen som ble litt for sjalue på båten til Jens.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Uansett om det er personar med islam som religion er det ikkje nødvendigvis personar som er norske statsborgarar eller i det heile tatt bur her i landet. Religionen er ikkje problemet når det gjeld terror, problemet er personar som ytrar sin krig gjennom religionen. NTB bekrefter 2 døde. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dette måtte komme... 2 bekreftet døde nå. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hei. Det kan være en gass-eksplosjon. Helt meningsløst at dette skal være en terroraksjon med henblikk på tidspunktet det smalt. Vent med å rope terror inntil vi vet mere. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jævla muslimer... Tror vi bør være forsiktige med å hoppe på raske konklusjoner. Det kan like såvel være en høyreekstremist (som tradisjonelt er de som har benyttet sprengstoff i Norge, eller en einstøing av typen Oklahoma-bomberen i USA, eller en fyr som har klikka på skattemyndighetene og sprengt dynamitt i Finansdepartementet. Er vel ikke sikkert at det er bilbombe før man eventuellt finner vraka av kjøretøyet, osv. Occam's razor..... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Blir dårlig av å se på dette. Man skal være bra naiv for å tro at dette ikke er ekstremistiske muslimer. Ja vi elsker dette landet... Redigert; Jeg skylder ikke på noen enda. Endret 22. juli 2011 av Friksjon 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå