Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom de hadde klart å drepe en norsk regjeringsleder ville det være forjævlig. Politisk ståsted uavhengig.

 

Det er jeg helt enig i, og det var ikke relatert til Jens sin tilstand, men mer Gud.

Blir interessant å se hvorfor dette har skjedd, og følge utviklingen.

 

Må innrømme det er litt vanskelig å akseptere for min del.

Jeg er en ateist. Og i slike tilfeller blir jeg agnostiker. Det handler først og fremst om at vi ikke har så mye bedre utsagn på norsk. Det er i slike tilfeller jeg skulle ønske jeg hadde en gudstro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En bekrefta død, yes folkens. Vi er i krig!

I krig har vi da allerede vert en stund, både i afghanistan og Libya. For min del har det bare vert et tidsspørsmål før noe slikt ville skje.

 

Ellers så er det bare noen som ble litt for sjalue på båten til Jens.. :p

Lenke til kommentar

Uansett om det er personar med islam som religion er det ikkje nødvendigvis personar som er norske statsborgarar eller i det heile tatt bur her i landet.

 

Religionen er ikkje problemet når det gjeld terror, problemet er personar som ytrar sin krig gjennom religionen.

 

NTB bekrefter 2 døde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jævla muslimer...

Tror vi bør være forsiktige med å hoppe på raske konklusjoner.

 

Det kan like såvel være en høyreekstremist (som tradisjonelt er de som har benyttet sprengstoff i Norge, eller en einstøing av typen Oklahoma-bomberen i USA, eller en fyr som har klikka på skattemyndighetene og sprengt dynamitt i Finansdepartementet.

 

Er vel ikke sikkert at det er bilbombe før man eventuellt finner vraka av kjøretøyet, osv.

 

Occam's razor.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...