Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den videoen jeg posta ble posta 17 juli, les overskrifta, duden har ikke vært pålogga på 30 timer. wtf?

 

 

WTF? se på datoen det ble posta
Hvorfor poster du en jævla hamstervideo i denne tråden? Skjønner du ikke at dette er en idiot som bare har omdøpt videoen sin for å få hits? Slett videoen umiddelbart, er du snill.

 

 

WTF? *video*se på datoen det ble posta
Går an å endre tittel etter at man har uploadet.

 

Han har ikke vært logget på på 23 timer uansett, så han kan ikke ha endret...

Lenke til kommentar

Den videoen jeg posta ble posta 17 juli, les overskrifta, duden har ikke vært pålogga på 30 timer. wtf?

 

 

WTF? se på datoen det ble posta
Hvorfor poster du en jævla hamstervideo i denne tråden? Skjønner du ikke at dette er en idiot som bare har omdøpt videoen sin for å få hits? Slett videoen umiddelbart, er du snill.

 

 

WTF? *video*se på datoen det ble posta
Går an å endre tittel etter at man har uploadet.

 

Han har ikke vært logget på på 23 timer uansett, så han kan ikke ha endret...

I såfall bør du kanskje videresende en mail og forklare dette til politiet,

Lenke til kommentar

Nå er det kanskje på tide å sende dem ut av landet

Senda kven?

Muslimene? *facepalm*

 

Jeg vil også oppfordre til å vente med å uttale seg så sikkert, vi får sikkert nok av tid til å fordømme de det gjelder når mere er klarlagt. Selvfølgelig er det en sannsynlig mistanke, men foreøpig vet vi ingenting.

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jævla muslimer...

Tror vi bør være forsiktige med å hoppe på raske konklusjoner.

 

Det kan like såvel være en høyreekstremist (som tradisjonelt er de som har benyttet sprengstoff i Norge, eller en einstøing av typen Oklahoma-bomberen i USA, eller en fyr som har klikka på skattemyndighetene og sprengt dynamitt i Finansdepartementet.

 

Er vel ikke sikkert at det er bilbombe før man eventuellt finner vraka av kjøretøyet, osv.

 

BBC prater allerede om muslimske ekstremister.

På hvilket grunnlag? Er nettopp denslags grunnløse spekulasjoner man bør unngå.

 

Så det samme forsåvidt når det gjaldt et par tidligere nyhetssaker i år også, der enkelte heiv seg over tastaturet å utpekte muslimer, og så viste det seg å være hendholdsvis en tidligere nederlandsk soldat og en dansk mc-fyr

 

http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/frykter-skytedesperado-kan-ha-skjult-bomber-paa-flere-kjoepesenter-3465752.html

http://www.dagbladet.no/2011/04/09/nyheter/utenriks/skyting/skyteepisode/nederland/16131660/

http://jp.dk/indland/krimi/article2460675.ece

 

Som sagt, vi får vente å se hva dette er for noe

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dersom de hadde klart å drepe en norsk regjeringsleder ville det være forjævlig. Politisk ståsted uavhengig.

 

Det er jeg helt enig i, og det var ikke relatert til Jens sin tilstand, men mer Gud.

Blir interessant å se hvorfor dette har skjedd, og følge utviklingen.

 

Må innrømme det er litt vanskelig å akseptere for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...