Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil vite hva slags type sprengstoff som er brukt, størrelsesmengde og plassering, jeg vil ha detaljer om denne politimannen på Utøya.

Då må du nok smøre deg med den berømte tålmodigheten. Det kan ta lang tid før det blir avklart.

Ja, og når vi er i gang kanskje vi skal sette oss ned, grine litt og etterpå bake noen boller og se på din favorittserie fra Hollywood?

 

Dette er en drapssak og da skal det være fortgang.

Endret av Gutten fra eventyret
Lenke til kommentar

Gitt at ekstreme muslimer står bak. Takk til alle som provoserte frem dette angrepet ved å trykke karikaturtegninger av Muhammed.

Men hvis det er en etnisk nordmann bak terroren, hvem takker du da? Frp?

AP for å ha fylt opp landet hensynsløst med innvandrere. Det vi ser her er trolig en gjerningsmann som har fått nok.

Hvis gjerningsmannen er etnisk nordmann som har "fått nok" av at AP slipper inn "alle disse muslimske terroristene hit til landet", hvor er så logikken? "Da skal jeg jammen sprenge bomber og drepe dussinvis mennesker" (eller svikere som det heter i de kretsene?)

Budskapet hans vil ha en langt større effekt etter en slik type brutalitet.

Lenke til kommentar

Jeg vil vite hva slags type sprengstoff som er brukt, størrelsesmengde og plassering, jeg vil ha detaljer om denne politimannen på Utøya.

Då må du nok smøre deg med den berømte tålmodigheten. Det kan ta lang tid før det blir avklart.

Ja, og når vi er i gang kanskje vi skal sette oss ned, grine litt og etterpå bake noen boller og se på din favorittserie fra Hollywood?

 

Dette er en drapssake og da skal det være fortgang.

Helvete heller, foretrekker du at politiet står og preiker foran et kamera eller at de bruker alle ressurser på å hindre flere angrep?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å si det sånn. Politi, leger og alle som er i beredskap jobber iherdig med saken. Det er ufattelig at enkelte viser så liten vilje til å tro på akkurat dette. Det er mangel på gangsyn. Her er det mange pårørende som skal informeres først og fremst. Det er mennesker som skal ha hjelp og en sak som skal undersøkes grundig.

 

Tankene mine går til alle som har mistet sine kjære og som er skadet på denne blodige dagen.

 

Tiltredes. Godt å se at enkelte beholder gangsynet fremdeles.

 

Det lureste vi nå gjør er å tenke på de som er råka og ellers tenke oss godt om både i forhold til hva vi uttrykker og hvordan vi handler.

Lenke til kommentar

Så frustrerende lite informasjon politiet gir

 

Hadde jo blitt hudflettet av media til tusen om det viser seg å være feilinfo.

Hudflettet av norsk presse? Uhm.. ok.

Forestill deg at de forteller på nyhetene at gjerningsmannen er muslim, men så er det verken bekreftet eller sant. Altså, det vil bli noen ubehagelige konsekvenser hvis man "henger ut" feil folk i media.

 

Dessuten er det vel viktigere at de får gjort jobben sin og blitt helt sikre på hva alt av fakta, enn at du skal få all informasjon du har lyst på. En tanke egoistisk?

Lenke til kommentar

Får ikke lov - sex med samme kjønn :(

 

Hva er problemet med det?

Menn som har hatt sex med menn får ikke lov til å gi blod i Norge på grunn av økt risiko for HIV.

 

Men hvis noen (såfremt de vet de er rene) hadde valgt å lyve om deres sexliv og gi blod likevel på grunn av krisen som skjer nå så hadde jeg hatt en viss forståelse for deres valg. Ikke at jeg vil oppfordre direkte til å bryte regler, men. :)

Lenke til kommentar

Jeg vil vite hva slags type sprengstoff som er brukt, størrelsesmengde og plassering, jeg vil ha detaljer om denne politimannen på Utøya.

Då må du nok smøre deg med den berømte tålmodigheten. Det kan ta lang tid før det blir avklart.

Ja, og når vi er i gang kanskje vi skal sette oss ned, grine litt og etterpå bake noen boller og se på din favorittserie fra Hollywood?

 

Dette er en drapssak og da skal det være fortgang.

 

Så Politiet skal streame direkte fra avhøret sitt fordi det vil gjøre deg blid da? Det er mye som skjer nå, og etterforskningsresultatene blir ikke offentliggjort før Politiet har rene fakta på bordet, og når det ikke lenger kan hindre etterforskningen på noen måte.

Lenke til kommentar
Blodbanken trenger blodtype 0. Ring til blodbanken nå på telefon 22118900, de sitter utover kvelden. Ring også hvis du vil registrere deg!

 

Får ikke lov - sex med samme kjønn :(

 

Hva er problemet med det?

 

Du har allerede fått svar. Det er sykdommer, de ser det tryggere enn å stole på at folk er ærlige når de snakker om bruk av beskyttelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...