Christiαno Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Helt enig, jeg skjønte ikke helt poenget ved å la seg intervjue der når han ikke kan si noe/vet noe. Begynner også å bli lei av å se på fordi den samme informasjonen blir gjentatt igjen og igjen. Endret 22. juli 2011 av Christiαn Lenke til kommentar
afirm Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det er då klart at politiet ikkje kan gje ut all informasjon dei sit på heller. Dei kan jo ikkje uttale seg om ting som ikkje er bekrefta og dermed vert spekulasjonar. Lenke til kommentar
Populært innlegg diskusjon123 Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg er i utlandet nå, så jeg sender varme tanker til Oslo og alle pårørende ♥ Det er så trist, forferdelig og tragisk! Vær så snill å ikke gi skylda på religionen, før du gjør det bør du studere religionen først deretter ser du at Islam tillatter ikke drap. Så de som dreper andre mennesker er ikke muslimer rett og slett! Det som skjedde i dag har ingenting med religionen å gjøre! 12 Lenke til kommentar
793 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Høres ut som nynazister som er sinte på AP fordi de er for innvandringsvennlige eller noe slikt. 'Norskfiendtlig' ville vært et mer presist begrep. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Så frustrerende lite informasjon politiet gir Nå kan vel ikke politiet heller strø rundt seg med uttalelser før de faktisk vet noe for sikkert og kan dokumentere det... De kan fortelle oss hva de vet, hva de har tenkt å etteforske, når vi kan forvente resultater av etterforkningen og lignende slik at vi i det minste vet at de er på saken. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Blir som med 9/11. Detaljert informasjon kommer først en god stund etter. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) En vennine av meg er på utøya og har ikke gitt lyd fra seg :S håper det går bra Edit: Skrev ulvøya Endret 22. juli 2011 av Gurre97 Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Så frustrerende lite informasjon politiet frimurerne gir Fixet denne for deg. Hvordan ignorerer man folk som dette på forumet her? 3 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Mannen skal være pågrepet, ifølge NRK. Levende håper jeg? Døden for sånne gale mennesker er frihet for dem. Kast dem i fengsel og la dem råttne å bli glemt Levende ja. Norsk nasjonalist/høyreekstremist: for feig til å ta livet av seg 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 De kan fortelle oss hva de vet, hva de har tenkt å etteforske, når vi kan forvente resultater av etterforkningen og lignende slik at vi i det minste vet at de er på saken. Er du i tvil om at denne saken blir jobba med? 5 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Blodbanken trenger blodtype 0. Ring til blodbanken nå på telefon 22118900, de sitter utover kvelden. Ring også hvis du vil registrere deg! Får ikke lov - sex med samme kjønn 3 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg er i utlandet nå, så jeg sender varme tanker til Oslo og alle pårørende ♥ Det er så trist, forferdelig og tragisk! Vær så snill å ikke gi skylda på religionen, før du gjør det bør du studere religionen først deretter ser du at Islam tillatter ikke drap. Så de som dreper andre mennesker er ikke muslimer rett og slett! Det som skjedde i dag har ingenting med religionen å gjøre! der har du faktisk feil, det er ufatteli va islam tillater i islams navn Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Så frustrerende lite informasjon politiet gir Nå kan vel ikke politiet heller strø rundt seg med uttalelser før de faktisk vet noe for sikkert og kan dokumentere det... De kan fortelle oss hva de vet, hva de har tenkt å etteforske, når vi kan forvente resultater av etterforkningen og lignende slik at vi i det minste vet at de er på saken. Takknemlig om du tenker deg mer om før du poster mer. 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Blir som med 9/11. Detaljert informasjon kommer først en god stund etter. Vi får håpe vi ikke får en reprise på den makkverk rappoerten da Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Mannen skal være pågrepet, ifølge NRK. Levende håper jeg? Døden for sånne gale mennesker er frihet for dem. Kast dem i fengsel og la dem råttne å bli glemt Levende ja. Norsk nasjonalist/høyreekstremist: for feig til å ta livet av seg De vet nok godt at det ikke venter 70 jomfruer i himmelen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Skjelvgråt Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2011 Reis nå til helvete med de der konspirasjonsteoriene dine gutten fra ventyret, dette er en tråd om bombing og terorrisme-saken. Ikke alternativt livsyn saken. 13 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Så frustrerende lite informasjon politiet gir Nå kan vel ikke politiet heller strø rundt seg med uttalelser før de faktisk vet noe for sikkert og kan dokumentere det... De kan fortelle oss hva de vet, hva de har tenkt å etteforske, når vi kan forvente resultater av etterforkningen og lignende slik at vi i det minste vet at de er på saken. Skal politiet begynne å tippe? På hvilke grunnlag skal de tro noe? "Jeg tipper det er (gruppe) som har gjort dette fordi (grunn)" passer ikke helt i en pressemelding fra politiet. 3 Lenke til kommentar
baran Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg er i utlandet nå, så jeg sender varme tanker til Oslo og alle pårørende ♥ Det er så trist, forferdelig og tragisk! Vær så snill å ikke gi skylda på religionen, før du gjør det bør du studere religionen først deretter ser du at Islam tillatter ikke drap. Så de som dreper andre mennesker er ikke muslimer rett og slett! Det som skjedde i dag har ingenting med religionen å gjøre! der har du faktisk feil, det er ufatteli va islam tillater i islams navn skamm deeg... om man skal tenke sånn peer jeg mot korstogene! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Men muslim er ikke en hud eller hår farge. Du kan vel være norsk, blond og muslim. Men det er veldig veldig sjeldent. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvordan ignorerer man folk som dette på forumet her? https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=usercp&tab=members&area=ignoredusers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå