Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gitt at ekstreme muslimer står bak. Takk til alle som provoserte frem dette angrepet ved å trykke karikaturtegninger av Muhammed.

Men hvis det er en etnisk nordmann bak terroren, hvem takker du da? Frp?

AP for å ha fylt opp landet hensynsløst med innvandrere. Det vi ser her er trolig en gjerningsmann som har fått nok.

Hvis gjerningsmannen er etnisk nordmann som har "fått nok" av at AP slipper inn "alle disse muslimske terroristene hit til landet", hvor er så logikken? "Da skal jeg jammen sprenge bomber og drepe dussinvis mennesker" (eller svikere som det heter i de kretsene?)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men uansett, om jeg sprenger hele hjembygda di til helvete på grunn av denne karikaturen, er det da din skyld?

 

Om du truer med å sprenge hjembygda mi til helvete om jeg trykker karikaturen og jeg velger å ignorerer advarselen din. Ja da er det vel delvis min skyld.

 

Det er kun din skyld om du velger å ignorere advarselen; d.v.s. om du ikke sender folk som kommer med slike advarsler (trusler) hjem tvert.

 

I tid skjer dette før du trykker, eller ikke trykker, tegningen; altså i begge scenaioer .. dette fordi noen andre fra din gruppe (oss; nordmenn) kan komme til å gjøre det "for deg".

Endret av worseisworser
Lenke til kommentar
Det handler om ressurser, ressurser som har blitt nedprioritert til ingenting.

En på BBC sa at han og kameramannen skulle intervjue toppolitikere i høyblokka for en mnd siden.

De gikk rett inn, heis opp, banke på.

Ingen sjekket utstyret eller dem, man kan faktisk ta opp en stein, og gå rett inn på kontoret til hvem man vil og kaste den eller ta med 30 bagger med våpen uten at noen bryr seg.

Vi er jo i Norge, sånt skjer ikke her

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette må være ny rekord i antall personer som ser på et emne? Akkurat nå står det 424 brukere.

 

Leste et sted at personen som skjøt rundt seg på Utøya hadde blondt hår, dermed (mest sannsynlig) ikke en muslim som noen her mente?

Uten at jeg påstår at han er eller ikke er.

 

Men muslim er ikke en hud eller hår farge. Du kan vel være norsk, blond og muslim.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det var jeg som kjørte en van inn i Oslo med en bombe for å ødelegge regjeringsbygningene. På vegne av alle kristne. Den muslimske organisasjonen tar bare på seg terrorhandlingen for å bruke den til å forfølge deres hedenske overbevisninger. Bombingen ble satt i gang for at folk skulle huske å tenke på hverandre, vise medfølelse og generelt virke som en påminnelse for de kristne verdiene.

 

 

Der motbeviste jeg lett de tidligere "bevisene"

Burde være opplagt selvfølgelig, men allikevel: Dette er ikke seriøst

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Det handler om ressurser, ressurser som har blitt nedprioritert til ingenting.

En på BBC sa at han og kameramannen skulle intervjue toppolitikere i høyblokka for en mnd siden.

De gikk rett inn, heis opp, banke på.

Ingen sjekket utstyret eller dem, man kan faktisk ta opp en stein, og gå rett inn på kontoret til hvem man vil og kaste den eller ta med 30 bagger med våpen uten at noen bryr seg.

Vi er jo i Norge, sånt skjer ikke her

Tipper regjeringskvartalet kommer til å se ganske annerledes ut etter en gjenoppbygging. Kommer til å bli et fort sammenlignet med i dag.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...