deaktivert443556 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Nå skal det sies at ikke alle flyktet. Hadde Breivik vært kledd ut som Rambo, da hadde nok antallet døde vært betraktelig lavere. Men siden han var utkledd som politi klarte han å lokke til seg flere ungdommer ved å rope ut at gjerningsmannen var tatt og at det var trygt å komme frem. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Er det riktig at Sky News ikke sensurerte det Norske medier gjorde da navnene ble lest opp? Og at de la ut bilder av offrene? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Har du sett forsiden til dagbladet? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Var vel vitner de sensurerte navn o.l. til (sivile personer) grunnet "personvern". Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jeg mener at Sky News ikke mutet lyden da de beskrev hvordan folk døde. Syns de sa det på Nyhetskanalen nå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) De tenker vel at de ikke behøver det siden de er et annet land, aner ikke jeg. Kan jo også være så enkelt at de ga f... Endret 16. april 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Er det riktig at Sky News ikke sensurerte det Norske medier gjorde da navnene ble lest opp? Og at de la ut bilder av offrene? Det stemmer iallefall for deres sending under rettssaken i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det var vel ikke kringkastingsforbud av opplesningen av navnene uansett? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hvorfor skulle utenlandske medier sensurere nyheter som ikke påvirker dem selv? Vi sensurerer jo ikke nyheter fra andre land, selv om det viser brutale bilder av skadde og døde personer? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Har norsk rettsystem noe kredibilitet, må meddommeren fratre, latterlig "oppførsel" av en person i en slik stilling. Lenke til kommentar
H3N Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hvorfor sensurerer man Breiviks forklaring i retten? Burde ikke denne saken behandles med mest mulig åpenhet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Nei, si det. Denne kringkastingsensuren er til tider latterlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Er jo for at konspirasjons-teoriene skal få grobunn. Endret 17. april 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Litt kjipt at vi ikke får se da han skal forklare seg. Akuratt det jeg har håpet på. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Er jo for at konspirasjons-teoriene skal få grobunn. Joda, men de gror uavhengig av hva som skjer. Hadde de ikke sensurert noe hadde det fått like god grobunn. "Hvorfor sensurerer de ikke noe som helst? De prøver å hjernevaske folket!" Endret 17. april 2012 av aklla waits for alice 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Har noen sagt at Breivik ble utsilt? Jeg forsto det slik at Breivik ikke ble tatt seriøst først da han ringte inn. Har jeg misforstått? Det blir litt å vri litt på sannheten, tolka det mer som om politiet prøvde å gjøre enn nøye jobb for å finne ut om Breivik var seriøs, men når han i tillegg våser rundt om at han er en leder for en omtrent "ikke eksisterende" orginisasjon for å så ha tålmodigheten til en 5-åring og legger på etter kort tid, virker han ikke særlig seriøs i mine ører heller. Og be om å få informasjon (navn, nummer, hvem, hva, hvor) på nytt over telefon er noe jeg gjør stadig bort i mitt yrke iallefall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Argumentet for å ikke kringkaste forklaringen: Ikke være et talerør for hans propaganda >_> Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Noen som har linker til utenlandske streams? Kanskje de ikke sensurerer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det er ikke lov å filme i det hele, og så lenge det er kun NRK som har filmkamera på plass inne i salen, så blir nok dette opprettholdt. Det meste blir vist publisert i tekst format av de forskjellige avisene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Vil utspørringen filmes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå