stizzen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Døde folk i gata i følge TV2s journalist :| Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Reporter fra TV 2: "Det ligger døde mennesker på gata." Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hva er dette bullshittet med at Jensern er skada? TV 2 sier igjen og igjen at han er trygg. Noe som ikke helt stemmer her... Kan være skadet, men er for øyeblikket i sikkerhet. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 noen som vet om militære og hv er blit tilkalt eller er på standby? Man kan bare anta at NORCISII får kjørt seg ja... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hva er dette bullshittet med at Jensern er skada? TV 2 sier igjen og igjen at han er trygg. Noe som ikke helt stemmer her... Man kan være skadet, men i sikkerhet. - Kan jeg oppfordre alle til å ikke spekulere spekulativt i årsaken? Vi vet ikke hvem som står bak eller deres beveggrunner. Dette er ingen føring, bare et personlig innspill. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dette er uten tvil nyheter som sprer seg raskt. Jens Stoltenberg er USKADD, i følge NRK, ikke skadd. Mulig NRK var litt for rask på avtrekkeren, eller kanskje det var enkelte forumdeltakere som var for raske på avtrekkeren. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 • Jens Stoltenberg er skadet Kilde? Står på NRK. http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7722919 Vet ikke om du har dysleksi eller noe sånt jeg, men • Jens Stoltenberg er uskadd står det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Takk Gud.. Nei takk. Men ganske sykt. Dette skal bare ikke skje så nærme, det skal være noe som foregår langt vekk. En kraftig wake-up call for min del. Får følge utviklingen og håpe det har gått bra med de som har blitt skadet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Vil bare be folk om være litt mer reflekterte enn å spy ut kommentarer som "jævla muslimer". Jeg skjønner stresset, forvirringen og frustrasjonen, men det er ingen grunn til å legge skylden på en hel folkegruppe. Hvis dette er en type terroraksjon så er det enkeltpersoner som står bak! Håper bare på så få menneskelige skader som mulig! Og tenk deg at dette skjer stadig vekk i MUSLIMSKE LAND, som Irak og Pakistan, der muslimer (altså mennnesker) dør. Så hvis det er en som virkelig har rett til å hate de "islamistiske organisasjonene", så er det muslimene selv. Endret 22. juli 2011 av medlem-140898 Lenke til kommentar
vcx Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Tv2 reporter nr.2 tok litt mer av enn dama; "KATASTROFE, DET LÅ DØDE FOLK I GATENE". 1 Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jævla muslimer... Tror vi bør være forsiktige med å hoppe på raske konklusjoner. Det kan like såvel være en høyreekstremist (som tradisjonelt er de som har benyttet sprengstoff i Norge, eller en einstøing av typen Oklahoma-bomberen i USA, eller en fyr som har klikka på skattemyndighetene og sprengt dynamitt i Finansdepartementet. Er vel ikke sikkert at det er bilbombe før man eventuellt finner vraka av kjøretøyet, osv. Russiske nynazister? eller andre ekstremister? BBC prater allerede om muslimske ekstremister. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg venter på en bekreftelse angående døde, eller ikke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ikkje utenkeleg at TV2-reporteren blanda skadd og døde i farten. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Ser ut som Vg.no er nede. Endret 22. juli 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Vil bare be folk om være litt mer reflekterte enn å spy ut kommentarer som "jævla muslimer". Jeg skjønner stresset, forvirringen og frustrasjonen, men det er ingen grunn til å legge skylden på en hel folkegruppe. Hvis dette er en type terroraksjon så er det enkeltpersoner som står bak! Håper bare på så få menneskelige skader som mulig! Og tenk deg at dette skjer stadig vekk i MUSLIMSKE LAND, som Irak og Pakistan, der muslimer (altså mennnesker) dør. Håper folk tenker mer på det du sa nå. Dette her er ingenting i forhold til det der borte... 1 Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som vet om politiet er bevæpnet? Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Reporter fra TV 2: "Det ligger døde mennesker på gata." Har jeg hørt fra flere hold. Noe annet ville strengt tatt vært merkelig, mtp at det var folk i byggene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Så en video på NRK nå, om ingen har dødd så vil jeg karakterisere det som veldig heldig basert på det jeg kan synse om skadeomfanget. Jeg håper jeg tar feil. AtW Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) VG skriver ** Person hang livsløs fra vindu Endret 22. juli 2011 av stizzen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvis dette var en gassovn som noen glemte å skru av kommer NRK til å se ut som en klovn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå