Gouldfan Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Link til bildene takk.... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Og da var flere veldig grafiske bilder lekket ut. Og jeg måtte jo selvfølgelig se. Ikke å anbefale http://www.dagbladet...grafi/20168867/ (ikke bilder her i artikkelen) Ser ingenting jeg! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Ikke vær så talentløse, tok meg 2 sekunder å finne de bildene.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Ikke vær så talentløse, tok meg 2 sekunder å finne de bildene.. Jeg har brukt 10 min nå, de er ikke på worldpress sine sider. Dagbladet har ikke lagt de ut sier de selv. Ahh, aftonbladet hadde de. Klikket først feil på "tekststørrelse". Grunnen til at jeg reagerte var at det sto: I bilderna vi publicerar i dag har vi valt bort två som egentligen ingår i den prisvinnande serien. Vi har publicerat dem tidigare, när det var nyhetsmässigt viktigt att visa på brutaliteten. I detta sammanhang väljer vi, av respekt för offren, att inte publicera dem igen,” säger Jan Helin. Også var det markert 1 - 2 - 3 som var tekststørrelse. Så ikke at det sto det, så da jeg trykket 2 og 3 så kom samme bilde opp igjen. Endret 10. februar 2012 av Griffar Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Ikke vær så talentløse, tok meg 2 sekunder å finne de bildene.. Jeg har brukt 10 min nå, de er ikke på worldpress sine sider. Dagbladet har ikke lagt de ut sier de selv. Ahh, aftonbladet hadde de. Klikket først feil på "tekststørrelse". Grunnen til at jeg reagerte var at det sto: I bilderna vi publicerar i dag har vi valt bort två som egentligen ingår i den prisvinnande serien. Vi har publicerat dem tidigare, när det var nyhetsmässigt viktigt att visa på brutaliteten. I detta sammanhang väljer vi, av respekt för offren, att inte publicera dem igen,” säger Jan Helin. Også var det markert 1 - 2 - 3 som var tekststørrelse. Så ikke at det sto det, så da jeg trykket 2 og 3 så kom samme bilde opp igjen. De er på worldpress sine sider jo, søk på navnet til fotografen så finner du de med en gang.. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Har dere sett bildene fra pumpehuset? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Har dere sett bildene fra pumpehuset? Var de sterkeste bildet for meg i denne omgang, fordi det var så nærme og detaljert(og jeg hadde sett de andre før i en video). Var jo visstnok det(eller et av de) "verste" stedet på øya, så var litt sykt å se bilde derifra, selvom bildet bare viser en brøkdel av de som var der.. Må ha vært et sykt syn for de politimennene å komme til det der.. Endret 10. februar 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Har dere sett bildene fra pumpehuset? Ja... Endret 10. februar 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Blir jeg utestengt hvis jeg linker til dette bildet? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg har sett 2 bilder fra pumpehuset, det ene er det som vant pris nå, det andre er fra en litt annen vinkel, men sladdet Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) http://cdn.theatlantic.com/static/infocus/norway072511/s_n19_RTR2P6O9.jpg Ok, nå fant jeg alle bildene. Dette var ikke bra. Sånne bilder kan ikke publiseres. Endret 10. februar 2012 av tomkjetil Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 De burde ikke publiseres på fremsiden av en avis nei, men de burde være tilgjengelig. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Man bør vel og tenke litt på de pårørende. De har gjennomgått meget mye. Derfor bør de ikke belastes mer enn nødvendig. Det finnes ingen straffer som er strenge nok for ABB Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg deler Breiviks syn på politikk, men han har gjort noe veldig spesielt og ekstremt. Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg burde sikkert holde med unna slike bilder, men jeg angrer ikke for at jeg så de likevel. Det går opp for meg hvor mye som er fortrengt. Jeg husker følelser som nesten var borte. Nesten så jeg kjenner igjen lukta etter været og fuktigheten. Utrolig vondt, men samtidig godt. På en ubeskrivelig måte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det er viktig at historien ikke blir fjernet, slettet eller fortrengt. De som har lidd av det trenger ikke nødvendigvis å få det trykket opp i ansiktet, men det burde heller ikke skjules i frykt for å såre noens følelser. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Et av Utøya-bildene på WPP. Fikk en liten klump i halsen. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Og da var flere veldig grafiske bilder lekket ut. Og jeg måtte jo selvfølgelig se. Ikke å anbefale http://www.dagbladet...grafi/20168867/ (ikke bilder her i artikkelen) "Lekket ut" ville jo være om det var noe som egentlig ikke var ment for publisering. Dette var ikke noen lekkasje, men helt vanlige nyhetsbilder som har vunnet en internasjonal fotopris. Helt ærlig, så var ikke disse bildene noe mer grafiske enn en del av de andre bildeseriene som har vunnet tidligere priser. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Godgutten fyller år i dag. http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/22-juli-terror-oslo-og-utoya/ingen-markering-av-breiviks-bursdag-3707234.html Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Godgutten fyller år i dag. http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/22-juli-terror-oslo-og-utoya/ingen-markering-av-breiviks-bursdag-3707234.html Du jobbet ikke tilfeldigvis som lærer inntil nå nylig? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå