Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange er enige i dette. Svært mange. Hvordan kan man da komme drassende med begrepet "vrangforestillinger"? Lever vi i Stalins Sovjetunionen?

– Jeg er en militant nasjonalist, en cellekommandør i Knights Templar i Norge og Europa. Jeg representerer den norske motstandsbevegelsen og det norske urfolk, og mine forfedre har bodd i dette landet i 12 000 år.

– Vi i den norske motstandsbevegelsen kommer ikke til å sitte stille og se på at vi blir gjort til en minoritet i egen hovedstad. Vi kommer ikke til å sitte å se på at vi blir gjort til en minoritet i eget land. Vi aksepterer det ikke. Det er uakseptabelt. Vi kommer til å kjempe. Vi kommer til å kjempe mot landsforræderne i Arbeiderpartiet, og mot politiske aktivister som jobber for andre organisasjoner som støtter multikulturalisme og islamisering.

Etter dette ber dommeren Breivik om å komme til konklusjonen.

– Nå kommer konklusjonen. Angrepene den 22/7 var preventive angrep til forsvar for Norges urfolk, etniske nordmenn. Jeg som en militant nasjonalist, en cellekommandør for Knights Templar, og representant for den norske motstandsbevegelsen kan ikke erkjenne straffskyld for 22/7 fordi jeg handlet i nødverge på vegne av mitt folk, min kultur, min religion, min by og mitt land. Jeg krever derfor at dere løslater meg umiddelbart ...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vrangforestillinger? Skal vi se:

Knights Templar finnes ikke i Norge.

Den norske motstandsbevegelsen eksisterte under andre verdenskrig. Ikke i dagens samfunn. Det norske urfolk? Hva skiller oss fra svensker, dansker og tyskere?

At nordmenn kan bli en minoritet i egen hjemby og lignende er greit nok en potensiell fremtidig utsikt, men dette er noe som debateres frem og tilbake i disse dager uten hjelp fra Mr. Breivik.

Prevantivt angrep til forsvar for Norges urfolk, med å angripe sine egne urmennesker. Joda.

Nødverge er litt dumt å påberope seg, da vi ikke lider under en utslettelsestrussel.

Lenke til kommentar
Det norske urfolk? Hva skiller oss fra svensker, dansker og tyskere?

Hair-splitter convention 2006

Nødverge er litt dumt å påberope seg, da vi ikke lider under en utslettelsestrussel

IKKE? Har du sett utviklingen i England, forstedene i Paris og i Malmø?

Endret av tomkjetil
Lenke til kommentar

Du kan godt skrive litt mer utfyllende om hva det er du mener, slik folk slipper å grave etter forklaringer på vage bemerkninger du skriver.

IKKE? Har du sett utviklingen i England, forstedene i Paris og i Malmø?

Jeg kjenenr godt til utviklingen der. Det er også større og større deler av vestens befolkning.

Lenke til kommentar

I noen tilfeller, ja. Men du må være litt mer spesifikk om du ønsker en diskusjon rundt emnet.

Jeg bare ser at det er sånn. Bilder tolkes.

En liten ting til angående tom propaganda.

"AUF lar seg ikke true til taushet. Vi er stolte av det flerkulturelle Norge. Mangfoldet er sterkere enn noen gang før!" – lød AUF-leder Eskil Pedersens raskt leverte reaksjon på Breiviks forsvarstale

Hvordan kan han være stolt over noe som ikke fungerer? Svømmeundervisning som må deles opp etter kjønn og redaktører som trenger politibeskyttelse for å ha satt på trykk noe som en overtroisk religion ikke vil ha på trykk? Opptøyer og drap i parallellsamfunn i Sverige?

Sterkere enn noengang?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Svømmeundervisning og gym inndelt etter kjønn hadde da vi også for svært få tiår siden! Jeg har ikke merket NOEN negative effekter av å ha muslimer i Norge. Tvert imot syntes jeg alternativene for nattmat er blitt LANGT bedre, og kulturen i hovedstaden langt morsommere.

Lenke til kommentar

Det plager meg veldig.

Barn med misdannelser krever ekstra støtte fra staten, og da blir det tatt penger ut av lommene mine på å rette opp i eller å støtte de barna med misdannelser.

Bull, trygdevesenet tar 7.9% fra alle nordmenn uansett. denne satsen endrer seg ikke avhengig av hvor mange som trenger støtte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...