Vice Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 22/7/2011 ja. Tenk å bli født på en dag som denne...må være traumatisk. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Tror ikke ungene bryr seg så mye om det ennå Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Men VG jobber hardt for å få dem til å bry seg. Bare vent, en dag skjønner de hvor ille det er. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Det er ikke de barna sin skyld, hverken nå eller senere i livet. En i klassen min på ungdomsskolen er født 9 april. Da han var liten pjokk og hadde barnebursdag kom det en eldre frue og ringte på og spurte seriøst moren om de feiret tyskerenes inntog i Norge. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 22/7/2011 ja. Tenk å bli født på en dag som denne...må være traumatisk. Trur ikke det er noe verre dato enn 9.april 1940 eller 5.april 2004 for den saks skyld.... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Det er ikke de barna sin skyld, hverken nå eller senere i livet. En i klassen min på ungdomsskolen er født 9 april. Da han var liten pjokk og hadde barnebursdag kom det en eldre frue og ringte på og spurte seriøst moren om de feiret tyskerenes inntog i Norge. Haha. Finnes det slike mennesker i Norge kan man jo tenke hvordan enkelte er i USA mtp 11.september.^^ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 "Herre min hatt. Her får du barn, og RETT ETTERPÅ angriper terrorister! Ja, takk skal du ha!" /Obligatorisk correlation/causation vits Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Litt sånn "Takk skal du faen meg ha ABB, din jævla forbannade idiot". Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Går det an å finne tall på hvor mange guttebarn som er blitt kalt Anders den siste måneden? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Min mor ble 50år 22/07/2011. Vi feiret, men det ble litt kjipere stemning for min del hvertfall. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Går det an å finne tall på hvor mange guttebarn som er blitt kalt Anders den siste måneden? Vidkun og Adolf ble ganske upopulært etter andre verdenskrig. Jeg tror nok vi får se et dropp i populariteten til Anders også selv om det ikke er helt sammenlignbart. http://www.ssb.no/navn/ Dobbeltetternavnet Bering Breivik er mer uvanlig og dermed sikkert mer belastet. Hvis noen sånne gifter seg de nærmeste 20 årene så regner jeg med at de fleste vil velge partnerens etternavn. Endret 21. august 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Nå fikk vi ihvertfall bekreftet at han gutten i vannkanten som ble filmet mens terroristen skøyt, klarte seg (han i vannkanten) http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/truffet-av-den-siste-kula-her-ser-adrian-seg-selv-bli-skutt-3563416.html Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Sterke bilder... Herregud, slik ondskap passer ikke inn med mitt virkelighetsbilde... Skjønner godt at folk vil avskrive abb som "gal" eller "ekstremist" slik at de slipper å innse at det eneste som skiller ham fra oss er at han gikk inn for å gjøre dette, og så gjorde det. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Minnestunden direkte kl 15 http://www.nrk.no/video/direkte_minneseremoni_21_august/3D147755BB517E07/ Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Hvorfor skal alle synge "mitt lille land"? Maria Mena gjorde det til den offisielle sangen, og da burde hun synge den. Versjonen som er nå var jo grusom 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Hvorfor ha en offisiell sang? Om man skal ha en offisiell sang, hvorfor ikke ta Ole Paus sin, siden det er originalen? Baaah! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Trekker tilbake alt jeg har sagt om Kongehuset de siste årene. Å se Kognen gråte på TV er utrolig sterkt, men samtidig utrolig fint. Kongefamilien er utrolig jordnær, og det er i tider som dette at de gjør sin rolle så utrolig viktig for oss som nasjon! 3 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 er drøyt lei av "mitt lille land" må jeg si ja, og maria mena sin versjon er mest slitsom IMO, ole paus sin versjon er nok den jeg liker best i alle fall Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Får artistene betalt for dette, eller gjør de det av egen godvilje? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg regner med dette er frivillig. Er uansett utrolig god reklame for dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå