Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Vårbris: Du får heller starte en egen tråd der du kan legge ut om hvorfor du er imot all innvandringen fra Sverige, Polen, Litauen og Tyskland, som er de landene som for tiden bidrar med størst nettoinnvandring til Norge - dette er nok feil tråd for den diskusjonen.

Endret av Newton
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

(De vil at dere skal bli provoserte)

 

 

....and if youre not down with that....SUCK IT !

 

(morro med ablegoyer fra HBK og HHH)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

JEg synes det er litt merkelig å trekke paralellen "undersøke for å hindre" og "lytte til".

 

AtW

Jeg er ikke imot at Breivik undersøkes av alt som kan krype og gå av ekspertise.

 

Men at vi andre gasser oss i Breivik-stoff? Hva godt gjør det? Annet enn å vise hva som kreves for å skaffe seg et navn i verdenshistorien (for de tilstrekkelig skrueløse); hva som kreves for at amatøretterforskerne på Internett skal finne deg interessant. Spørs om det lenger duger å melde seg på Paradise Hotel.

Lenke til kommentar

Han har fått det akuratt som han ville. Masse media omtale. Mediene skulle holdt kjeft om han, ikke gitt han noen form for oppmerksomhet.

 

Jeg klarer ikke helt å se hvorfor ikke media skal omtale en av verdens verste massemordere?

 

Hva er det egentlig Breivik vinner med denne mediaomtalen?? Psykopaten sitter heldigvis bak lås og slå.

Lenke til kommentar

Han har fått det akuratt som han ville. Masse media omtale. Mediene skulle holdt kjeft om han, ikke gitt han noen form for oppmerksomhet.

 

Du kan si han har oppnådd sine kortsiktige mål om oppmerksomhet.. men den langsiktige effekten vil forhåpentligvis bli stikk motsatt av det ABB hadde tenkt/tenker i boblen sin. ABB sier jo også at han ikke bryr seg om nåtiden, men om fremtiden.. og der vil han få seg en overraskelse.

 

Eneste måten å få bukt med dette problemet er full åpenhet og å debattere det ihjel uten at noen ytterligheter blir oversett og stigmatisert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er tydeligvis flere som er enig med meg.

 

http://www.aftenposten.no/kul_und/article4190888.ece

 

Helt bortkastet!

 

Anders Behring Breivik vil blir enormt eksponert i nyhetene i de neste 2 årene, og vi vil se en rekke bilder av ham overalt. Når saken nærmer seg rettsapparatet så vil det ta helt av.

 

Etterhvert vil det nok skrives bøker om ham, lages filmer osv.

 

Anders Behring Breivik vil ikke bli glemt av dagens generasjoner.

Lenke til kommentar

Det er tydeligvis flere som er enig med meg.

 

http://www.aftenposten.no/kul_und/article4190888.ece

La oss skrive mindre om han ved å gå aktivt ut og skrive en artikkel om hvor lite vi bryr oss om han ved å snu alle aviser han er avbildet på.

 

Det er en forskjell på å skrive om saken, og om mannen.

Jeg er forøvrig enig i at det er galt å ha han avbildet på forsiden, men hva som står inni får være opptil mediet å avgjøre.

Lenke til kommentar

Han har fått det akuratt som han ville. Masse media omtale. Mediene skulle holdt kjeft om han, ikke gitt han noen form for oppmerksomhet.

Han har langt i fra fått det han ville. Husk at i hans verden så er alt mulig. Han ønsket å ha på seg sin flotte uniform under avhør. Han ønsket at regjeringen og kongehuset skulle avtre. Han ønsket og å få pc, slik at han kunne lese om det syke han har skrivet, og han ønsket å få tilgang til wikipedia. Han ønsket og å sprenge flere bygg. Det er nok mye han vil.

 

Det ville uansett aldri vært mulig å ikke laget noen stor mediasak av hendelsene.

Dette er faktisk den verste drapssaken i Norges historie. Det er ikke noe som skjer hver dag heldigvis.

Lenke til kommentar

Han har fått det akuratt som han ville. Masse media omtale. Mediene skulle holdt kjeft om han, ikke gitt han noen form for oppmerksomhet.

Han har langt i fra fått det han ville. Husk at i hans verden så er alt mulig. Han ønsket å ha på seg sin flotte uniform under avhør. Han ønsket at regjeringen og kongehuset skulle avtre. Han ønsket og å få pc, slik at han kunne lese om det syke han har skrivet, og han ønsket å få tilgang til wikipedia. Han ønsket og å sprenge flere bygg. Det er nok mye han vil.

 

Det ville uansett aldri vært mulig å ikke laget noen stor mediasak av hendelsene.

Dette er faktisk den verste drapssaken i Norges historie. Det er ikke noe som skjer hver dag heldigvis.

 

Ja jeg er fullt klar over det. Han har nok ikke fått alt som han ville det. Men det var mye media omtale han ville ha.

 

Nei jeg mener ikke terroren og drapene. Jeg snakker om at han ville få frem budskapet, meningene og manifeste sitt til media og norges befolkning.

Lenke til kommentar

Det er tydeligvis flere som er enig med meg.

 

http://www.aftenposten.no/kul_und/article4190888.ece

 

Helt bortkastet!

 

Anders Behring Breivik vil blir enormt eksponert i nyhetene i de neste 2 årene, og vi vil se en rekke bilder av ham overalt. Når saken nærmer seg rettsapparatet så vil det ta helt av.

 

Etterhvert vil det nok skrives bøker om ham, lages filmer osv.

 

Anders Behring Breivik vil ikke bli glemt av dagens generasjoner.

 

 

Så må man ikke glemme alle talene der han nevnes, når stolte Stoltenberg skal få folk til til å stemme Ap til høsten....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...